  • Data: 2016-08-25 17:25:55
    Temat: Re: prąd budowlany da się pominąc?
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 15:10:16 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Niekoniecznie spelnia. W gospodarstwie domowym uzywa sie pralek i lodowek a nie
    betoniarek. Taryfy zatwierdza nadrzedny nad sprzedawcami pradu organ panstwowy.
    Widocznie sa jakies podstawy zeby prad na budowie byl drozszy.

    Bardzo mnie ciekawi po co te taryfy są, po co URE je zatwierdza i czy te podstawy
    rzeczywiście są.
    Szybkie googlanie nic nie dało, znalazłem tylko to:
    http://www.ure.gov.pl/pl/prawo/rozporzadzenia/rozpor
    zadzenia-w-spraw/4284,Dz-U-Nr-189-poz-1126.html
    ale punktu 6.1 nijak tego nie wyjaśnia. Że niby różne koszty? Etam.

    Gdyby na stacjach paliw były rózne taryfy cen paliw dla firm i dla Kowalskiego, to
    sens byłby taki sam czyli żaden.

    --
    bajcik