    From: BOULI <wmeger@_costamtrzebawyciac_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przelew - prawo bankowe
    Date: Fri, 22 Jul 2005 14:39:27 +0200

    Wielce Szanowny(a) Alosza raczył(a) napisać :
    > Dokonałem przelewu wynagordzenia pracownikowi na konto, za pomocą multicasu
    > (przelewy drogą elektorniczną)
    > Konto należało jednak do jego syna, a pracownik nie miał do niego żadnych
    > praw.
    >
    > Na przelew jako odbiorca był oczywiście podany pracownik z imienia i
    > nazwiska.
    > Bank zrealizował przelew i zaksięgował na podanym koncie kwotę
    > wynagrodzenia, mimo że właścicielem konta była inna osoba niż odbiorca
    > wypisany na przelewie w multicashu.
    >
    > Bank nie chce wycofać przelewu i nie zwróci pieniędzy, uzasadniając to tym,
> [...]
    w/g przepisów banokowych (za pracownikiem BZWBK)

    aby przelew był dokonany muszą się zgadzać WSZYSTKIE DANE,
    wiec jesli podasz sam numer rachunku to pojdzie,
    ale jesli podasz numer rachunnku z Danymi osobowymi to tez one msuza sie
    zgadzac. jesli sa inne to przelew powinen zostać wycofany.

    pisz odwolanie.