  • Data: 2020-04-08 08:26:33
    Temat: Re: rozliczenie kosztów po roku
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-07 o 23:15, Budyń pisze:

    > a ile wg ciebie wynosi kwota wg przy której poddałbyś sie obcej firmie? pytanie
    raczej retoryczne.

    W tym sęk, że nie jest to pytanie retoryczne. Włączanie pralki,
    zmywarki, żelazka, czajnikia nie wtedy, kiedy to potrzebne, ale wtedy
    gdy ktoś mi 'pozwoli'. To są działania podświadome, bo po cichu wiesz,
    że będzie taniej i chcesz to 'wykorzystać'.

    Ja nie potrafiłem się do tego dostosować. A gdy zacząłem liczyć, czy
    opłaca mi się dwutaryfowość bez zmiany nawyków - to wyszło, że nie.

    --
    MN