  • Data: 2014-09-24 22:00:16
    Temat: Re: sadza z kominka
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.09.2014 21:27, dolniak pisze:

    > Popiól -w malych ilościach i owszem.W większych zanadto alkalizuje kompost
    > i te różnistee żyjątka zdychają.Kompostowanie trwa dlużej-lub produkt jest gorszy.

    I tak mam mocno kwaśny, więc tym mnie nie zniechęcisz ;)

    > Najlepszym miejscem jest jednak kosz.

    Szkoda... Mało kreatywne...

    BTW: jeden z sąsiadów w "śmieciuchu" palił mokrą sosną... aż mu się
    komin zatkał. Ale z tej... hmm... sadzy (powiedzmy) to miał pożytek -
    wyszedł mu z tego niemalże asfalt, to sobie dziurę w podjeździe załatał.
    Trzymało póki nie przerobił sobie na elegancją kostkę ;)

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić