    From: "Dariusz Gasior" <d...@p...wroc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ulotki - troche inaczej
    Date: Thu, 17 Aug 2006 23:22:31 +0200

    > Moim zdaniem ochrona przekroczyła swoje uprawnienia.
    >
    > Przede wszystkim należy podkreślić, że osoba rozdająca ulotki nie popełnia
    > żadnego przestępstwa ani wykroczenia. Zabronione jest umieszczanie
    > ogłoszeń i tego typu rzeczy w miejscach do tego nie przeznaczonych - art.
    > 63a kw. (...)

    Bardzo dziekuje za dluga i wyczerpujaca odpowiedz, ja chcialbym tylko w
    kontekscie tego fragmentu Twojej odpowiedzi zapytac o ten fragment
    odpowiedzi, jaka uzyskalem:
    "jednakze codzienna dbalosc o ich stan techniczny, czystosc oraz prowadzenie
    _dzialalnosci_reklamowej_i_handlowej_ zostalo powierzone spolce ECE
    Projektmanagement" - rozumiem ze firma zarzadzajaca Galeria uzurpuje sobie
    prawo do decydowania kto bedzie na chodniku i w przejsciu podziemnym
    rozdawal ulotki na mocy umowy ze ZDiKiem, wg. ktorej to firma ECE zarzadza
    dzialalnoscia reklamowa na terenach chodnikow i przejscia podziemnego (a
    rozdawanie ulotek pewnie jest tutaj interpretowane jako dzialalnosc
    reklamowa).
    Nie mniej jednak skoro wg. Ciebie ZDiK nie mialby prawa zabronic rozdawania
    ulotek (skoro nie wynika to z prawa miejscowego - dobrze zrozumialem?) to
    nie moze za pomoca umowy dac takiego prawa firmie zarzadzajacej terenem
    miasta? Czy mam tutaj racje?

    Pozdrawiam
    Dariusz Gasior