  • Data: 2016-05-24 17:03:21
    Temat: Re: wykorzystanie ciepła ze splita
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie probowalem a obudowalem chlodnice w przenosnym klimatyzatorze szczelna puszka z
    blachy. Wykorzystuje taki patent do ogrzewania. Odbieram cieplo z powietrza z
    wentylacji zmieszanym z powietrzem ze strychu. Do zera stopni dziala dobrze. Oceniam
    ze z osmiuset watow wsadzonych mam przy zerze ok 2,5kW ciepla. W okresach
    przejsciowych to jedyne zrodlo ciepla do ogrzewania. Od roku przerabiam kolejny
    klimatyzator przenosny ale bodzca na razie nie mam bo cieplo sie zrobilo.