  • 21. Data: 2020-01-27 18:29:02
    Temat: Re: Run na bank
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Tomasik" 5e29f4a4$0$523$6...@n...neostrada.pl

    > Upadek banku nie jest normalnym zjawiskiem,

    Nie jest.

    > za nieprzewidzenie którego - moim zdaniem - można ścigać

    Wg Ciebie przewidzenie jest trudne?

    > skarbnika jakiejś gminy.

    Może jakiegoś gminnego znaFcę/ekonomistę?
    Tylu mądrych, wykształconych a w razie padu -- brak winnych!
    Wiesz, co to brak odpowiedzialności czy nieodpowiedzialność?

    Winiłbym nie skarbnika, ekonomistę, znaFcę, czy innych wybrańców -- ale wyborców!
    Winiłbym i ukarałbym -- tym (tą kwotą) bym ukarał, co stracili w wyniku padu banku.

    [gdy ja daję komuś lekkomyślnemu/głupiemu szmal, bo ten
    ktoś płacze -- Bóg nakłada na mnie karę równą stracie
    tego, co dałem; karze i uznaje swa karę za słuszną!]

    Czy wybieramy pijaka na kierowcę wiozącego nasze (wasze -- ja nie mam)
    dzieci? Więc dlaczego wybierać nieudaczników do władz? -- bo car kazał?

    > Po za tym upadły bank ma pewnie jakieś aktywa,

    poza

    > których syndyk mo że dochodzić i odzyska

    może

    > w ten sposób część środków.

    Na własne potrzeby. ;)

    --