  • 1. Data: 2006-08-17 19:10:56
    Temat: Sprawa dot.sprzedaży samochodu przed śmiercią właściciela
    Od: "Piobart" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Chciałbym się dowiedzieć jak to jest jak właściciel sprzeda samochód na parę
    dni przed swoją śmiercią i nie zdąży wyrejestrować samochodu w wydziale
    komunikacji? Co ma zrobić żona właściciela żeby samochód został wyrejestrowany?
    Jakie dokumenty powinna mieć? Czy potrzebna jest jakaś sprawa spadkowa?
    Taka sytuacja zdażyła się w mojej rodzinie dlatego proszę o szybką odpowiedź.

    Pozdrawiam
    Piobart

  • 2. Data: 2006-08-17 19:43:08
    Od: "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piobart" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakie dokumenty powinna mieć? Czy potrzebna jest jakaś sprawa spadkowa?
    > Taka sytuacja zdażyła się w mojej rodzinie dlatego proszę o szybką

    Były własciciel nie wyrejestrowuje nigdy samochodu. On może jedynie zgłosić
    fakt sprzedaży, ale jak tego nie zrobi to i tak nie ma żadnej kary.

  • 3. Data: 2006-08-17 19:59:41
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    KłaniaPiobart napisał(a):
> [...]
    > Taka sytuacja zdażyła się w mojej rodzinie dlatego proszę o szybką odpowiedź.

    Złożyć wniosek do Wydziału Komunikacji wraz z odpisem aktu zgonu i
    czekać na reakcję Starostwa.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2006-08-17 20:02:31
    Od: "Piobart" <p...@p...onet.pl>

    > Były własciciel nie wyrejestrowuje nigdy samochodu. On może jedynie zgłosić
    > fakt sprzedaży, ale jak tego nie zrobi to i tak nie ma żadnej kary.

    Wielkie dzięki za odpowiedź!
    Pozdrawiam
    Piobart

  • 5. Data: 2006-08-17 22:04:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Złożyć wniosek do Wydziału Komunikacji wraz z odpisem aktu zgonu i czekać na
    > reakcję Starostwa.

    Po co?