  • 1. Data: 2006-08-17 17:05:54
    Temat: cesja
    Od: "marcin" <...@...com>

    Witam

    Niedlugo mam podpisac cesje na rezerwacje mieszkania na rynku pierwotnym. W
    zwiazku z tym mam pytanie jak taka cesja ma wygladac, jakie tutaj sa
    zagrozenia?
    Czy developer moze nie uznac takiej cesji? Czy lepiej zadzwonic do
    developera i sie zapytac? Cesja wiaze sie rowniez z przekazaniem zaliczki na
    mieszkanie, ktora wplacila druga strona.

    Z gory dziekuje za rady.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2006-08-18 10:10:15
    Temat: Re: cesja
    Od: vel konrad <giedr@wytnij_to.op.pl>

> [...]
    > developera i sie zapytac? Cesja wiaze sie rowniez z przekazaniem zaliczki na
    > mieszkanie, ktora wplacila druga strona.

    a ten rezerwujacy jaka umowe podpisal z deweloperem? masz ja na pismie?
    trzeba najpierw do niej spojrzec. ta "rezerwacja" moze bowiem przybrac
    rozne formy prawne. wrecz boje sie myslec, co oni taka "rezerwacja"
    nazywaja...