  • 1. Data: 2009-01-07 13:19:09
    Temat: Wynajem pokoju
    Od: rad <p...@w...pl>

    Witam,

    Chciałbym legalnie wynająć pokój w mieszkaniu. Niby nic trudnego ale..

    Posiadam mieszkanie w mieście A. Pracuje i mieszkam w mieście B. Tak się
    składa że do miasta A bardzo często delegowani są pracownicy mojego
    pracodawcy i to między innymi dla nich chcialbym wynajmować pokój. Czy
    taka forma poeoduje jakieś komplikacje np podatkowe?

    Poza tym nie bardzo sie w tym orientuje i nie do końca wiem w jakiej
    formie powinienem wynajmować pokój, aby było to najmniej skomplikowane
    tzn czy konieczna jest działalność czy można to robić na innych zasadach.

  • 2. Data: 2009-01-07 13:20:13
    Temat: Re: Wynajem pokoju
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 07-01-2009 o 14:19:09 rad <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > formie powinienem wynajmować pokój, aby było to najmniej skomplikowane
    > tzn czy konieczna jest działalność czy można to robić na innych zasadach.

    W ciągu ostatnich kilku dni był już obszerny wątek nt wynajmu mieszkania.
    Poczytaj.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-01-07 15:15:06
    Od: rad <p...@w...pl>

    Tomek wrote:

    > W ciągu ostatnich kilku dni był już obszerny wątek nt wynajmu mieszkania.
    > Poczytaj.

    Fakt, przeoczylem to.