eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻart z konkurencji › Żart z konkurencji
  • Data: 2015-03-27 06:47:01
    Temat: Żart z konkurencji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Cześć,

    zastanawiam się na ile może być niebezpieczne prawnie tworzenie
    produktów będących nazewniczo żartem z konkurencji. Np.

    * uruchomienie sieci sklepów z drogimi napojami o nazwie Ropucha
    * uruchomienie sieci sklepów z niskiej klasy żywnością o nazwie Stonka
    * produkcja komputerów pod marką Jabłko
    * produkcja telewizorów o nazwie Szajsung

    itp... Tak, że każdy wie o co chodzi, ale generalnie nazwa konkurencji
    została tylko sparodiowana. Oczywiście same produkty jak najbardziej na
    serio byłyby.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1