  • 61. Data: 2020-01-21 13:39:04
    Temat: Re: Zawiesilem Lidla ;-))
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2020-01-17 18:04, Dawid Rutkowski wrote:

    > Podasz podstawę prawną nazywania baranem? ;>

    Uporczywy topposting np.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 62. Data: 2020-01-24 18:59:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie wiem jak przy paliwie z obowiązkiem numerów auta na dowodzie zakupu?

    -----
    > Jak ktoś kupuje "odliczalne" rzeczy - na pierwszym miejscu będzie zapewne benzyna -
    i swojej DG czy spółki nie ma, to niech
    > poszuka sobie "zaprzyjaźnionego przedsiębiorcy" i bierze paragony na jego NIP -
    zdecydowanie mniej podejrzanie to wygląda - i jest

  • 63. Data: 2020-01-24 19:09:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przecież przy wynajmie bez DG możesz w rzucać w koszty cokolwiek, co przejdzie
    (związane z przychodem), np. nowe krany, farbę,
    wykładziny itp. itd.
    A jak oglądasz wg umowy raz w miesiącu to pewnie dojazd i powrót też (akurat z
    Krakowa do Sopotu ;)

    Działalności na własny rachunek bez DG jest sporo.

    Techniczne (papier, format, choć ostatnio niestety i f-y na termicznym wielkości
    znaczka), ale jakby co to po duplikat faktury
    możesz pójść (pożar, zalanie, a tu kontrola), a paragonu zwykle duplikatu nie
    dostaniesz (no może jakieś karty lojalnościowe i tam
    mają Cię od pieluch po maść na reumatyzm).

    No i wiesz, przed sądem, nie znasz dnia ani godziny, sędzia lewą nogą wstanie
    "paragon to każdy z kosza może sobie wyciągnąć".

    -----

  • 64. Data: 2020-01-27 10:15:48
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie wiem jak przy paliwie z obowiązkiem numerów auta na dowodzie zakupu?

    Nie ma takiego obowiązku.

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus