  • 1. Data: 2003-05-15 12:24:57
    Temat: absolwent do rezerwy
    Od: p...@o...pl

    Witam
    Skończyłem studia w 2002 roku. Z tego co sie orientowałem to zostałem
    przniesiony do rezerwy na podstawie odpowiedniego rozporządzenia MON z 8
    października 2002 r.
    WKU o mnie się nie upominało i teraz chce sam sie udać do nich i dostać
    odpowiednią pieczątke w ksiażeczce.
    Czy są z tym jakieś problemy, czy to tylko formalność?
    Pozdrawiam

    Piotr

  • 2. Data: 2003-05-15 13:44:37
    Temat: Re: absolwent do rezerwy
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > dostać odpowiednią pieczątke w ksiażeczce.
    > Czy są z tym jakieś problemy, czy to tylko formalność?

    formalność

    galis

  • 3. Data: 2003-05-15 20:51:11
    Od: Michal Bien <m...@n...mail.uw.edu.pl>

    Galis <g...@g...pl> wrote:

    > formalność

    No nie wiem. AFAIK to bylo dokonywane w trybie wnioskowym przy
    terminie zawitym skladania wnioskow 31.12.2002 r.

    Jesli ktos uzyskal przeniesienie do rezerwy w wyniku zabiegow czynionych po
    tej dacie niech bedzie tak uprzejmy i sie pochwali.

    --
    (\____/)
    / @__@ \ Pozdrawiam, Michal Bien

  • 4. Data: 2003-05-16 07:35:41
    Od: p...@o...pl

    >        No nie wiem. AFAIK to bylo dokonywane w trybie wnioskowym przy
    > terminie zawitym skladania wnioskow 31.12.2002 r.

    Z rozporządzenia wynika ze tryb wnioskowy przypada absolwentom korzystającym z
    odroczenia, reszta absolwentów powinna zostac przeniesiona automatycznie, ale
    nie jestem pewien jak to wygląda w tym roku w praktyce.

    pozdrawiam

    Piotr