  • 1. Data: 2003-05-15 12:19:24
    Temat: lojalka-kiedy sie przedawnia?
    Od: "pj" <a...@i...pl>

    po jakim czasie przedawniają się roszczenia firmy z tytułu lojalki
    podpisanej przez pracownika z pracodawcą za szkolenia???
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-15 13:20:50
    Temat: Odp: lojalka-kiedy sie przedawnia?
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Witaj,
    zalezy jak sformulowana jest umowa
    Podaj wiecej szczegolow, jezeli chcesz to na prv
    pzdrw.
    Joanna

    Użytkownik pj <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ba00bn$25n4$...@n...ipartners.pl...

  • 3. Data: 2003-05-16 08:16:34
    Temat: Re: Odp: lojalka-kiedy sie przedawnia?
    Od: ender <b...@m...one.pl>

    Dnia 2003-05-15 15:20, Użytkownik Joanna Grynfelder napisał :
    > Witaj,
    > zalezy jak sformulowana jest umowa
    > Podaj wiecej szczegolow, jezeli chcesz to na prv
> [...]

    wydaje mi się że roszczenia ze stosunku pracy przedawniają się z upływem
    3 lat, art. 291 KP

    --
    |__ |\ | | | |__ |__| ender (at) mch (dot) one (dot) pl