  • 11. Data: 2009-09-16 14:21:36
    Temat: Re: Re: citi + payback
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    a po 3 latach pewnie ci sie punkty najstarsze unieważnią :)))

  • 12. Data: 2009-09-16 15:43:42
    Temat: Re: citi + payback
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Paul pisze:
    > Mam kartę citiBP.
    > Ten nowy payback jest po prostu zajebisty, jak wydam 32 495 PLN to
    > dostanę jakiś zasrany świecznik...
    > Zastanawiałem się nad przejściem do citi LOT, ale nagrody w miles and
    > more to jakieś nieporozumienie - naszyjniki, sztućce i inne gówna.
    > Zresztą ilość mil za konkretne nagrody jest tak wysoka, że może za 10
    > lat uzbierałbym na zestaw filiżanek.
    >
    > i co ja mam teraz zrobić?

    Wg. http://online.citibank.pl/page.do?content=aktualnosc
    i_0909
    "Na początku 2010 roku Citi Handlowy rozpocznie wymianę obecnych
    Motokart na nowe Motokarty PAYBACK. Po zamianie Motokarty, punkty
    dotychczas zgromadzone w programie BP partnerclub zostaną automatycznie
    przeniesione do nowego Programu Bonusowego PAYBACK."

    Jak to rozumieć? Że to będą zwykłe karty Payback które już teraz można
    dostać, czy nadal kredytówki Citi?

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 13. Data: 2009-09-16 15:44:23
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Wg infolinii Citi oraz
    https://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_cit
    ibank_bp za 3PLN dostaje
    się jeden punkt, któy potem można wymienić na punkty w programie Payback.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 14. Data: 2009-09-16 16:43:16
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Maciej Loret wrote:

> [...]
    ibank_bp za 3PLN
    > dostaje się jeden punkt, któy potem można wymienić na punkty w programie

    Ja tam widze gorsza rzecz :(
    dotad tankujac i placac karta mozna miec bylo program srebrny na myjni
    za 10 PLN (standardowa cena 19.90) a teraz oferuja tylko 10% znizki na
    to :( Lipa...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 15. Data: 2009-09-16 16:44:19
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "kranu" <k...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do nowego Programu Bonusowego PAYBACK."
    >
    > Jak to rozumieć? Że to będą zwykłe karty Payback które już teraz można

    rozumiem ze kredytowki payback. Bede mial jedno konto Payback Citi drugie
    Real a trzecie po starym paybacku. Super rozwiazanie...

  • 16. Data: 2009-09-16 17:44:30
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    sensei wrote:

    > rozumiem ze kredytowki payback. Bede mial jedno konto Payback Citi
    > drugie Real a trzecie po starym paybacku. Super rozwiazanie...

    Konta można scalić.

    --
    MiCHA

  • 17. Data: 2009-09-16 17:55:28
    Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>

    On 16 Wrz, 16:08, Rafał <a...@m...invalid> wrote:

    > Moim zdaniem mierna, bo za ten lot zapłacę mniej niż 750zł, a tyle bym
    > dostał po wydaniu 75 tys. (żeby zebrać te 15 tys. mil). Już przemilczmy,
    > że potrwałoby to z 5 lat...
    >
    > --
    > Raf

    Dlatego program miles and more jest dla osób często podróżujących.
    Mile pochodzące z transakcji kartą kredytową to tylko lekki dodatek
    podnoszący sumę uzbieranych mil. Na większości kont mile pochodzą z
    przelotów, na drugim miejscu są noclegi w hotelach sieciowych, potem
    dopiero mile z karty kredytowej i wynajem samochodów tudzież akcje
    promocyjne typu premiowanie zakupu biletów na stronach linii
    lotniczych.
    Jedyną rzeczywistą korzyścią posiadania karty kredytowej jest to, że
    mile nie przepadają po 3 latach.

  • 18. Data: 2009-09-16 17:55:59
    Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>

    On 16 Wrz, 16:21, sunwick <s...@W...op.pl> wrote:
    > a po 3 latach pewnie ci sie punkty najstarsze unieważnią :)))

    jak się używa karty kredytowej Citi Lot albo Diners Lot to mile nie
    przepadają :)

  • 19. Data: 2009-09-16 18:31:43
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:h8r85u$f9g$1@inews.gazeta.pl...

    > Konta można scalić.

    sadzisz ze po scaleniu bede mogl zbierac punkty na jedno konto za pomoca
    dwoch kart kredytowych? Byloby to dziwne i osobiscie watpie ale moze?

  • 20. Data: 2009-09-16 19:00:11
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > sadzisz ze po scaleniu bede mogl zbierac punkty na jedno konto za pomoca
    > dwoch kart kredytowych? Byloby to dziwne i osobiscie watpie ale moze?

    Nikt nie mówił chyba o dwóch kredytówkach? Kredytówką sobie na jedno konto,
    kartą Payback na drugie od pozostałych dostawców punktów. Wszystkie można
    scalić do jedneogo konta Payback...