  • 1. Data: 2003-10-14 19:13:40
    Temat: Rozpatrywanie wniosków kredytowych - paranoja !!
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@i...pl>

    Z opowieści przy grillu:
    Przy rozpatrywaniu wniosków kredytowych kryteria banków są niezwykle chore.
    Manager w dużej znanej firmie, który zarabia ok. 12.000 zł netto i ma
    kontrakt z pracodawcą do 2007 roku poszedł do banku z chęcią zaciągnięcia
    kredytu ok. 200.000 zł. Bank (niestety nie wiem który, a chętnie bym podał
    !) stwierdził, że kredytobiorca nie ma zdolności kredytowej ponieważ, ma
    kontrakt, a nie umowę o pracę ! Kredytobiorca przyniósł masę różnych
    papierów, oświadczeń, był gotów podpisać weksel in-blanco, dodatkowo
    kredytobiorca posiada w tym banku ROR i całe wynagrodzenie wpływa na ROR raz
    jest to 10.500 innym razem 13.500 zł - nie mniej jednak to urzędników
    bankowych nie przekonuje, coś im śmierdzi... nie chcą dać kredytu.

    Natomiast człowiek pracujący na etacie, ma umowę o pracę na czas
    niokreślony, zarabia 1500 zł netto i w jego przypadku w zasadzie w każdej
    chwili może dostać kopa w d..... od pracodawcy i co najwyżej 3 miesięczne
    wypowiedzenie, czyli jest gwarancja spłaty 3x1500 zł - taki kredytobiorca w
    każdej chwili dostaje kredyt w wysokości 10.000 zł w zasadzie bez żadnych
    zbędnych formalności.

    I gdzie tu logika ?
    Czyżby bank wolał zaryzykować 10.000 zł niż 200.000 zł ? To jestem jeszcze w
    stanie zrozumieć, ale dzielić kredytobiorców ze względu na rodzaj podpisanej
    umowy.......

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa

  • 2. Data: 2003-10-14 20:00:58
    Od: "PW" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618" z Warszawy" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:EVXib.16394$Lo.293662@news.chello.at...
> [...]
    > Czyżby bank wolał zaryzykować 10.000 zł niż 200.000 zł ? To jestem jeszcze
    > stanie zrozumieć, ale dzielić kredytobiorców ze względu na rodzaj

    Obstawiam BZWBK!

    PW

  • 3. Data: 2003-10-14 20:07:51
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/14/2003 10:00 PM, Użytkownik PW napisał:

    > Obstawiam BZWBK!

    I zeby obstawic musiales cytowac calosc, prawda ?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 4. Data: 2003-10-14 20:36:56
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Krzysztof 'kw1618" z Warszawy" <k...@i...pl> wrote in message
    > Przy rozpatrywaniu wniosków kredytowych kryteria banków są niezwykle
    chore.

    PKO BP :)
    i to nie jest odmowa udzielenia kredytu

    oni po prostu wyrażają zgodę na kredyt pod warunkiem, że znajdziesz
    poręczyciela z umową na czas nieokreślony do czasu wpisu do hipoteki :))))
    dziwny sposób na tracenie klientów

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-10-15 07:06:46
    Od: "Kamil Jońca(newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-10-14 21:13, Krzysztof 'kw1618" z Warszawy wrote:
    > Z opowieści przy grillu:
    [...]
    Dowolny polski bank pasuej do tej historii :-(
    KJ

  • 6. Data: 2003-10-15 20:17:59
    Od: "PW" <p...@p...onet.pl>

    > I zeby obstawic musiales cytowac calosc, prawda ?

    takową miałem ochotę, nie potrafisz wytrzymać aby nie marudzić???
    a może po prostu nie masz większych zmartwień...

    PW

  • 7. Data: 2003-10-15 20:53:26
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/15/2003 10:17 PM, Użytkownik PW napisał:

    > takową miałem ochotę,

    agugu?

    > nie potrafisz wytrzymać aby nie marudzić???

    Nie

    > a może po prostu nie masz większych zmartwień...

    Jakies ziolka na uspokojenie?

  • 8. Data: 2003-10-17 21:02:45
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:bmkc42$uj3$3@absinth.dialog.net.pl...

    > Nie

    Zaprzeczył przeczeniu, więc potrafi.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    strona miłośnika kolejowej jazdy i przemijających krajobrazów
    http://kw1618.w.interia.pl <limit 7MB/godz // 2,5 GB/mies

  • 9. Data: 2003-10-17 21:11:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/17/2003 11:02 PM, Użytkownik Krzysztof 'kw1618" z Warszawy napisał:

    > Zaprzeczył przeczeniu, więc potrafi.

    No wlasnie o to chodzilo w tym wszystkim :>