  • 1. Data: 2009-01-07 21:15:17
    Temat: podatek należny - pit-36L
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Cześć
    Mój pierwszy pit 36L
    rozliczam się kwartalnie.

    jak rozumieć "należna zaliczka" (pole 28)?
    i czym to się różni od sumy zaliczek wpłaconych przez podatnika (59)

    w części M należna zaliczka za IV kw. = za III kw, tak?

    Pozdrawiam
    ruf10

  • 2. Data: 2009-01-08 16:43:55
    Temat: Re: podatek należny - pit-36L
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Jan 2009, ruf10 wrote:

    > jak rozumieć "należna zaliczka" (pole 28)?

    "tyle co wychodzi z obliczeń"

    > i czym to się różni od sumy zaliczek wpłaconych przez podatnika (59)

    "tyle co płatnik faktycznie zapłacił"

    Płatnik POWINIEN zapłacić tyle ile trzeba.
    Ale mógł się rąbnąć i wpłacic za dużo albo za mało.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-01-09 17:57:09
    Od: Marcin Krzysztof Dąbrowski <d...@n...lubie.spamu.poczta.onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > "tyle co wychodzi z obliczeń"

    Czyli tyle ile wyliczyłem za każdy kwartał do zapłaty?
    Czy to oznacza, że w polu 28 ma się znajdować suma pól 95, 98, 101 i 104
    z sekcji M? Czy w polu 104 ma być wartość z pola 101 - no bo za IV
    kwartał płaci się tyle samo co za III?

    Pozdrawiam,
    Dąbek