    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo pocztowe
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 24 May 2020 20:02:43 GMT

    Odbierałem przesyłkę na Poste Restante na nie moje nazwisko. Przesyłka
    nierejestrowana - list zwykły. Oczywiście pani chciała dowód. Ja na to,
    że nie i że nawet nie muszę pokazywać w przypadku przesyłki
    nierejstrowanej.
    Trochę podyskutowaliśmy i ustąpiła. Chyba, jak powiedziałem, że jeśli mi
    pokaże jakikolwiek zapis w prawie pocztowym, ustawie, czy gdzie tam
    jeszcze wg którego pracownik PP ma potwierdzić tożsamość odbiorcy
    przesyłki nierejstrowanej, to ja idę z tym prosto do prawnika i piszemy
    pozew do PP z odszkodowaniem za to, że przez całe życie listonosze
    wrzucają mi do skrzynki takie przesyłki, a PP nie weryfikuje tożsamości
    odbiorcy. Bo to by było całkiem logiczne? Co za róznica, czy skrzynka na
    listy, czy Poste Restante? W jednym miejscu cały czas dostawałem do
    skrzynki listy do osób które dawno tam nie mieszkały i nawet ich nie
    znałem.
    Powiedziałem też pani w okienku, że mogę podać komuś dane do
    zaadresowania listu do mnie np. Adolf Hitler, adres/PR i jeśli to będzie
    nierejstrowane, to bez gadania mają mi to dać, jeśli się zgłoszę, tudzież
    wrzucić do skrzynki? Czy tutaj mam rację?