PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifik. w innym mieście › rozmowa kwalifik. w innym mieście
  • Data: 2003-08-20 11:40:07
    Temat: rozmowa kwalifik. w innym mieście
    Od: "Bod__" <piotrek_kow@usun_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    hej

    dzisiaj pierwszy raz napisałem w liscie motywacyjnym, że na rozmowe kwalif.
    (z 3city do Wwy) przyjade na koszt firmy rekrutującej. To już bylby z 4-5
    wyjazd w przeciagu 2 miesiecy, co juz mnie przestaje bawic, bo sporo kasy
    idzie na to. Jak myslicie, z jaką to sie spotka reakacją ze strony firmy
    rekrutujacej. Hmm, pewnie to pytanie retoryczne :)

    pzdr
    bodi