  • 1. Data: 2008-02-06 18:18:54
    Temat: zajecie wierzytelnosci
    Od: "Jadwiga" <a...@w...pl>

    W zeszlym roku kilkakrotnie zlecalam facetowi wykonanie pewnych prac w mojej
    firmie.
    Dzisiaj dostalam zawiadomienie o zajeciu prawa majatkowego stanowiacego
    wierzytelnosc pieniezna u dluznika zajetej wierzytelnosci innego niz
    pracodawca.
    Niewiele rozumiem z tego belkotu , o co chodzi ?
    Facet wystawil fakture wzial kase i poszedl, a teraz mi przysylaja wykaz
    jego nie zaplaconycjh vatow i strasza
    jakimis karami jak bede cos utrudniac.
    jak mozna mnie scigac za czyjes dlugi ?
    Mam siedem dni aby powiadomic skarbowke czy uznaje zajete wierzytelnosci
    zobowiazanego.
    Ktos mi to przetlumaczy na polski ?

    Pozdrawiam Jadwiga

  • 2. Data: 2008-02-06 18:52:23
    Temat: Re: zajecie wierzytelnosci
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Jadwiga pisze:
> [...]
    > pracodawca.
    > Niewiele rozumiem z tego belkotu , o co chodzi ?

    o to, że US dowiedział się, że coś mu płacisz i chciałby sobie to zabrać
    jeśli nie masz już wobec faceta żadnych długów i wypłaciłaś mu całą
    kasę, nie współpracujesz z nim, to po prostu to napisz

    KG

  • 3. Data: 2008-02-06 20:29:13
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Jadwiga pisze:
    Jak coś dla ciebie zrobi, to nie możesz mu zapłacić bez powiadomienia
    skarbówki i ich decyzji, bo będziesz mieć kłopoty.
    To tak najprościej - a to, że język niezrozumiały, to już inna sprawa ;-)

    MAc