  • 1. Data: 2010-12-28 10:31:39
    Temat: grzalka do Corsa B 1,5D
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    W katalogu DEFA znalazłem, ale tylko do 1,7D...

    Ma może ktoś doświadczenie z dopasowaniem tego?

    Dzisiaj mi zmroziło do -15, akumulator zapomniałem wczoraj doładować
    (miałem włączone ogrzewanie tylnej szyby, a to żre od cholery) i dziś
    rano obróciło ze 3 razy i zdechło.

    Zresztą nawet przy porządnie naładowanym akumulatorze przy większych
    mrozach jest dłuższe piłu-piłu-piłu-piłu...

  • 2. Data: 2010-12-28 12:18:00
    Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 10:31:39 +0100, Andrzej Lawa wrote:
> [...]
    >Zresztą nawet przy porządnie naładowanym akumulatorze przy większych
    >mrozach jest dłuższe piłu-piłu-piłu-piłu...

    Ty napraw ladowanie, popraw instalacje i byc moze zmien akumulator, a
    nie szukaj grzalki. -15 to nie jest temperatura zeby diesel nie
    zapalal.

    J.

  • 3. Data: 2010-12-28 13:43:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.12.2010 12:18, J.F. pisze:

    > Ty napraw ladowanie, popraw instalacje i byc moze zmien akumulator, a
    > nie szukaj grzalki. -15 to nie jest temperatura zeby diesel nie
    > zapalal.

    Tobie też coś chyba zamarzło ;->

    Piszę przecież wyraźnie: przy większych mrozach ogólnie słabo (i długo)
    kręci, nawet przy porządnie naładowanym akumulatorze.

    Olej gęstnieje i rozrusznik ma cięższą robotę. To co, może i rozrusznik
    wymienić? I co jeszcze? Silnik? A co się będę oszczędzał - cały samochód
    zmienię!

    Ale nawet jak będzie wtedy odpalał "na dotyk", to i tak zanim się
    nagrzeje będzie mi zimnym dmuchało.

  • 4. Data: 2010-12-28 14:26:04
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

> [...]
    > rozrusznik
    > wymienić? I co jeszcze? Silnik? A co się będę oszczędzał - cały

    J.F. dobrze Ci napisał, więc czego się stawiasz?
    Masz w autku jakąś usterkę, najbardziej prawdopodobne to - rozrusznik,
    świece żarowe, problemy z kablami (masa itd) lub samym akumulatorem,
    który pomimo naładowania nie zapewnia już właściwego prądu

  • 5. Data: 2010-12-28 14:34:35
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Ale pyta o co innego, a wy mu tu co innego radzicie :)

  • 6. Data: 2010-12-28 14:41:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.12.2010 14:26, Przemysław Czaja pisze:

> [...]
    > świece żarowe, problemy z kablami (masa itd) lub samym akumulatorem,
    > który pomimo naładowania nie zapewnia już właściwego prądu

    Do -5C nie mam najmniejszych problemów. Czasem dłużej pokręci, ale nie
    męczy zbyt długo.

    Idiotyzmem jest wymienianie całej elektryki, kiedy problem występuje
    ledwie kilka razy w roku, wymiana elektryki może i tak nic nie poradzić,
    a grzałka nie dość, że rozwiąże problem, to jeszcze doda komfort
    ciepłego nadmuchu od samego początku.

    JA CHCĘ GRZAŁKĘ.

    NIE CHCĘ (zwłaszcza teraz) WYBEBESZAĆ CAŁEGO SAMOCHODU.

    *DOTARŁO?!?!*

  • 7. Data: 2010-12-28 15:40:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    > świece żarowe, problemy z kablami (masa itd) lub samym akumulatorem,
    > który pomimo naładowania nie zapewnia już właściwego prądu

    On wie lepiej, a pytał dla zasady.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2010-12-28 15:51:21
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    wiadomości news:4d19e956@news.home.net.pl...

> [...]
    > ciepłego nadmuchu od samego początku.
    >
    > JA CHCĘ GRZAŁKĘ.
    >
    > NIE CHCĘ (zwłaszcza teraz) WYBEBESZAĆ CAŁEGO SAMOCHODU.

    To powiedz mi jeszcze gdzie ją podłączysz? Bo ja to widzę tak. Jak masz
    garaż gdzie można podłączyć grzałkę to nie potrzebna Ci grzałka, a jak masz
    grzałkę to nie masz gdzie podłączyć. A Ty jaki masz plan bo może też z niego
    skorzystam.

  • 9. Data: 2010-12-28 16:30:42
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

> [...]
    > ciepłego nadmuchu od samego początku.
    >
    > JA CHCĘ GRZAŁKĘ.
    >
    > NIE CHCĘ (zwłaszcza teraz) WYBEBESZAĆ CAŁEGO SAMOCHODU.

    Odpowiem tak:

    Po wymianie tarczy hamulcowej (i klocków) grzeje się lewe tylne koło (to
    nie żart to fakt) i teraz wpadłem na pomysł, żeby kupić chłodnicę tarczy
    ROZUMIESZ? nie będę wybebeszał całego zacisku żeby go wyczyścić i
    posmarować tylko chcę CHŁODNICĘ !!!

  • 10. Data: 2010-12-28 19:59:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.12.2010 16:30, Przemysław Czaja pisze:

> [...]
    > nie żart to fakt) i teraz wpadłem na pomysł, żeby kupić chłodnicę tarczy
    > ROZUMIESZ? nie będę wybebeszał całego zacisku żeby go wyczyścić i

    Bredzisz.