  • 1. Data: 2010-12-27 20:59:16
    Temat: Ile za naprawę rozrusznika Golf
    Od: Marcin <e...@o...pl>

    Witam

    Ile może żądać elektryk za wymianę bendiksu w rozruszniku (robocizna +
    część) VW GOLF 4 TDI ?? Miasto Szczecin. Pytam bo nie chcę dać się
    zrobić w balona ;-)

  • 2. Data: 2010-12-27 21:03:14
    Temat: Re: Ile za naprawę rozrusznika Golf
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-27 20:59, Marcin pisze:
    > Witam
    >

    > Ile może żądać elektryk za wymianę bendiksu w rozruszniku (robocizna +
    > część) VW GOLF 4 TDI ?? Miasto Szczecin. Pytam bo nie chcę dać się
    > zrobić w balona ;-)

    Ale co? Dałeś mu do zrobienia a jak przyjdzie do odbioru to zapłacisz
    nie tyle ile będzie chciał, tylko tyle na ile sam wycenisz robotę? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-12-28 00:13:41
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Ale co? Dałeś mu do zrobienia a jak przyjdzie do odbioru to zapłacisz
    > nie tyle ile będzie chciał, tylko tyle na ile sam wycenisz robotę? :>

    w pobliskim zakładzie z rozrusznikami naprawa kosztuje od 50 w górę plus
    częsci. ale jak sa tylko szczotki - jakieś popularne - moze sie skonczyć
    na 50. natomiast wyjęcie - zamontowanie we własnym zakresie. tak za
    kolejne 50 - jek jest łatwy dostęp. niemniej jednak, jak zapłacisz 2
    razy tyle - też nie powinieneś narzekać.
    pozatym zakładamy ze usterka była banalna

    ToMasz

  • 4. Data: 2010-12-28 10:32:13
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    50-150zł, tyle że ci spece nie wymieniają nigdy pojedynczej cześci tylko
    połowe wnętrza rozrusznika. I zawsze sie tłumaczą że to była absolutna
    konieczność. Czasem prościej i łatwiej kupic używke na allegro np za 70zł,
    tylko to też obarczone jest ryzykiem, z tym że jak znajdziesz sprzedajacego
    blisko ciebie to możesz wymieniać aż trafisz dobry :)

    Pozdrawia BearBag...

  • 5. Data: 2010-12-28 21:45:02
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** Marcin pisze tak:

    > Ile może żądać elektryk za wymianę bendiksu w rozruszniku
    > (robocizna + część) VW GOLF 4 TDI ?? Miasto Szczecin. Pytam bo nie
    > chcę dać się zrobić w balona ;-)

    Ja bym wziął 150zł ale jak wymontowany oczywiście ;)

    serio nie opłaca się

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87