  • 1. Data: 2015-09-14 20:57:53
    Temat: gwarancja seagate
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Jeśli kupię dysk pochodzący z laptopa na gwarancji, to mam możliwość
    reklamowania go u Seageta w jakiś przystępny i niezbyt kosztowny sposób?
    Czy jedyna możliwość to reklamcja u producenta laptopa? Ktoś się
    orietnuje, jak to teraz wygląda?

  • 2. Data: 2015-09-14 21:00:44
    Temat: Re: gwarancja seagate
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-09-14 o 20:57, pueblo pisze:
> [...]
    > reklamowania go u Seageta w jakiś przystępny i niezbyt kosztowny sposób?
    > Czy jedyna możliwość to reklamcja u producenta laptopa? Ktoś się

    Producent laptopa

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2015-09-14 21:11:04
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Irokez, 14 wrz 2015 w
    news:55f7195d$0$8377$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Producent laptopa

    Czyli brak gwaracji, skoro nie mam laptopa.

  • 4. Data: 2015-09-14 21:20:38
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia 14 Sep 2015 19:11:04 GMT, pueblo napisał(a):

    > Witaj Irokez, 14 wrz 2015 w

    > Czyli brak gwaracji, skoro nie mam laptopa.

    Nie zaszkodzi sprawdzić na tej stronie:
    http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_v
    alidation.jsp?form=0

    --
    GLaF

  • 5. Data: 2015-09-14 21:32:21
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj GLaF, 14 wrz 2015 w
    news:1l5il52v7hi3$.gv16rwlsgrkq$.dlg@40tude.net napisałeś/aś:

    > Nie zaszkodzi sprawdzić na tej stronie:
    > http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_v
    alidation.jsp?for
    > m=0

    Dysku też jeszcze nie mam :) Może kupię.