  • 1. Data: 2015-09-15 23:37:22
    Temat: pecet na powietrzu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    mam taką potrzebę, aby zwykłego starego peceta postawić (uruchomionego)
    pod wiatą. deszcz na niego nie napada, bo będzie pod dachem. słońce też
    nie będzie przeszkadzać bo będzie stał (w zasadzie wisiał) w cieniu. Bez
    klawiatury monitora drukarki i głośników. zasilanie i lan. Czy taki PC
    będzie działał czy coś go zabije?

    ToMasz

  • 2. Data: 2015-09-15 23:47:10
    Temat: Re: pecet na powietrzu
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2015-09-15 o 23:37, ToMasz pisze:
> [...]
    > nie będzie przeszkadzać bo będzie stał (w zasadzie wisiał) w cieniu. Bez
    > klawiatury monitora drukarki i głośników. zasilanie i lan. Czy taki PC

    Pewnie wilgoć i kurz/pył. Jak deszcz pada, to powietrze jest bardzo
    wilgotne i włazi wszędzie.

  • 3. Data: 2015-09-16 05:47:23
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-09-15 o 23:47, BQB pisze:

    > Pewnie wilgoć i kurz/pył. Jak deszcz pada, to powietrze jest bardzo
    > wilgotne i włazi wszędzie.
    Nie jak deszcz pada, tylko zawsze, gdy temperatura spadnie poniżej
    punktu rosy. Jest to zjawisko, o którym uczy się w szkole średniej.

    A co do meritum, to o ile ten pecet będzie cały czas na chodzie to
    powinien wytrzymać.
    Jacek

  • 4. Data: 2015-09-16 09:06:16
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 15 Sep 2015 23:37:22 +0200, ToMasz napisał(a):

    > zasilanie i lan. Czy taki PC będzie działał czy coś go zabije?

    Pierwsze uderzenie pioruna w pobliżu.

  • 5. Data: 2015-09-16 09:47:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Sep 2015 23:37:22 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Czy taki PC
    > będzie działał czy coś go zabije?

    Gryzonie i owady.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 6. Data: 2015-09-16 10:07:14
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...pl>

> [...]
    > nie będzie przeszkadzać bo będzie stał (w zasadzie wisiał) w cieniu. Bez
    > klawiatury monitora drukarki i głośników. zasilanie i lan. Czy taki PC

    Nie skróci mu znacząco żywota kurz/pył, pioruny ani padający deszcz -
    ale różnice temperatur i związana z tym kondensacja pary wodnej. Mówiąc
    prosto - każdego ranka (a czasami i pod wieczór) osiądzie na nim rosa,
    która będzie się skraplała. Przyśpieszy to korozję, o ile wcześniej nie
    będzie zwarcia (bo woda i prąd się nie lubią;)

    --
    LP PL

    ---
    Avast.

  • 7. Data: 2015-09-16 10:22:35
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...pl>

    > Gryzonie i owady.

    Zwłaszcza owady. Czy szanowny pan nie nie zaczytywał się onegdaj w
    opowiadaniach o pilocie Pirxie (konkretnie "Test":)?

    --
    LP PL

    ---
    Avast.

  • 8. Data: 2015-09-16 10:55:03
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

> [...]
    > nie będzie przeszkadzać bo będzie stał (w zasadzie wisiał) w cieniu. Bez
    > klawiatury monitora drukarki i głośników. zasilanie i lan. Czy taki PC

    Tablet zamknięty w wodoodpornym worku lepiej spełni swoje zadanie.
    A napewno dłużej popracuje. Tak podejrzewam.
    http://www.dx.com/p/protective-pvc-waterproof-bag-fo
    r-11-6-tablet-pc-black-303097

    --
    P03

  • 9. Data: 2015-09-16 11:40:18
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > nie będzie przeszkadzać bo będzie stał (w zasadzie wisiał) w cieniu. Bez
    > klawiatury monitora drukarki i głośników. zasilanie i lan. Czy taki PC

    Może to:
    https://www.youtube.com/watch?v=K8FaFCQCi4Y
    woda, kurz i owady mu nie straszne.

  • 10. Data: 2015-09-16 12:01:01
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 2015-09-16 o 11:40, nadir pisze:

    > Może to:
    > https://www.youtube.com/watch?v=K8FaFCQCi4Y
    > woda, kurz i owady mu nie straszne.

    pomysł dobry, tylko przy temp. ok. -10 zaczną się problemy ;)

    --
    sandman