  • 11. Data: 2010-06-15 14:59:50
    Temat: Re: gwizd
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-06-15 14:55, kamil wrote:

    > Turbina to swist, wyglada bardziej na supercharger :)

    Gdzie ja pisalem cos o turbinie?

    --

    memento lorem ipsum

  • 12. Data: 2010-06-15 15:11:03
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "elmer radi radisson" <r...@s...spam.wireland.or
    g>
    wrote in message news:hv7tg4$quf$1@inews.gazeta.pl...

    > Gdzie ja pisalem cos o turbinie?

    Mialem Artura zacytowac, cos zle poszlo.

  • 13. Data: 2010-06-15 19:31:32
    Od: btn <w...@b...pl>

    W dniu 2010-06-15 14:53, mleko pisze:

    > Wrozenie z fusow.
    > Napinacz, pasek, alternator i wszystko inne pedzone z paska.
    > Przez neta to mozna tylko gdybac.

    No wlasnie wiem, chcialem tylko wiedziec na co zwrocic uwage mechanikowi
    podczas opisywania problemu. W sumie jezdze juz z tym ponad rok (ok
    13tys km) i gdyby nie to, ze powoli mnie to zaczyna denerwowac (dzwiek
    stal sie bardziej donosny niz z poczatkow objawow), to bym na to nie
    zwracal uwagi. Czyli rozumiem podejrzanym jest tu zarowno rozrzad jak i
    alternator (glowni podejrzani)?

  • 14. Data: 2010-06-15 19:49:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    kamil pisze:

    > Turbina to swist, wyglada bardziej na supercharger :)

    Może to wolnossąca turbina? ;)

  • 15. Data: 2010-06-16 09:09:35
    Od: "Corwin" <n...@b...pl>

    Użytkownik "btn" <w...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bardziej donosny niz z poczatkow objawow), to bym na to nie zwracal uwagi.
    > Czyli rozumiem podejrzanym jest tu zarowno rozrzad jak i alternator

    Hmm... Mi jakiś czas temu wymieniali (świeżo po kupnie samochodu) rozrząd i
    zaczęło podobnie piszczeć - w sumie niewiele, na biegu jałowym, na
    sprzęgle - podczas normalnej jazdy rzadziej albo i wcale. Tego samego dnia
    wróciłem do warsztatu i kazałem wymieniać - następnego dnia miałem jechać w
    trasę i się bałem.

    W sumie nie wiem czy coś się mogło stać - w warsztacie który mi to robili
    stwierdzili po namyśle że jednak może i mogło, znajomy mechanik stwierdził
    że raczej nie - ale wolałem nie kusić losu.

    Swoją drogą pierwszy post na grupie, pozdrawiam!

    Corwin.