  • 1. Data: 2010-06-15 13:00:14
    Temat: Czy mogę sprzedać auto zaraz po zakupie?
    Od: "gucio" <d...@o...pl>

    Witam. Czy mogę bez żadnych konsekwencji finansowych sprzedać auto zaraz po
    zakupie? (po ok. miesiącu)

  • 2. Data: 2010-06-15 13:06:41
    Temat: Re: Czy mogę sprzedać auto zaraz po zakupie?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 13:00:14 +0200, osobnik zwany gucio
    wystukał:

    > Witam. Czy moge bez ?adnych konsekwencji finansowych sprzedaae auto zaraz
    > po zakupie? (po ok. miesi?cu)

    jeśli sprzedasz taniej niż kupiłeś to tak. Jeśli drożej to różnicę
    opisujesz do PITa

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2010-06-15 14:22:09
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "gucio" <d...@o...pl> wrote in message
    > Witam. Czy mogę bez żadnych konsekwencji finansowych sprzedać auto zaraz
    > po zakupie? (po ok. miesiącu)

    Chcialem tylko zwrocic uwage, ze jeszcze niczego nikomu nie udowodniono,
    znaczki moga faktycznie pochodzic ze zlomowiska, a jedyne na co mozecie
    osiagnac takim szarpaniem czyjegos konta n-k tutaj to sprawa o pomowienie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-06-15 14:22:40
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

> [...]
    > osiagnac takim szarpaniem czyjegos konta n-k tutaj to sprawa o pomowienie.

    Nie na temat, proponuje zignorowac :)