  • 1. Data: 2018-04-26 18:21:23
    Temat: hamowanie pociagu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Mowia ze dluga droga hamowania, ze sie nie da ... a jak trzeba, to sie
    da:

    http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,23319622,us
    tawili-barykade-na-torach-pendolino-ledwo-wyhamowalo
    .html

    J.

  • 2. Data: 2018-04-26 18:35:37
    Temat: Re: hamowanie pociagu
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-04-26 o 18:21, J.F. pisze:
    > Mowia ze dluga droga hamowania, ze sie nie da ... a jak trzeba, to sie da:

    Może maszynista towarowego ostrzegł Pendolino?
    Wiec o drodze hamowania trudno na podstawie relacji z gw mówić.

  • 3. Data: 2018-04-27 10:02:57
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,23319622,us
    tawili-barykade-na-torach-pendolino-ledwo-wyhamowalo
    .html

    > J.

    No naprawde "nieodpowiedzialne zachowanie". To powinno byc uznane za zamach
    terrorystyczny. Ponecjalnie moglo zginac mnostwo ludzi. Od 10 lat wzwyz dla
    debila.

    Pzdr

  • 4. Data: 2018-04-27 21:57:34
    Od: kk <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,23319622,us
    tawili-barykade-na-torach-pendolino-ledwo-wyhamowalo

    Z pociągami jest łączność, można je zatrzymywać, można przekazywać
    informacje, można ustawić w określonym miejscu ograniczenie prędkości

  • 5. Data: 2018-05-07 11:33:38
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-04-27 o 21:57, kk pisze:

> [...]
    >
    > Z pociągami jest łączność, można je zatrzymywać, można przekazywać informacje,
    można ustawić w określonym miejscu ograniczenie prędkości

    Ale z naszym pendolino to nie wiadomo. Słyszałem, że w naszym nawet komórki nie
    działaja, internet nie działa... ;)

  • 6. Data: 2018-05-07 13:24:14
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-05-07 o 11:33, robot pisze:

    tawili-barykade-na-torach-pendolino-ledwo-wyhamowalo
    .html

    > Ale z naszym pendolino to nie wiadomo. Słyszałem, że w naszym nawet
    > komórki nie działaja, internet nie działa... ;)
    Ale to jest specjalna kolejowa łączność i nie ma nic wspólnego z
    cywilnymi łącznościami.

    --
    Pozdr
    Janusz