  • 81. Data: 2012-03-16 12:05:48
    Temat: Re: hamulec pozno lapie
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > w przepracowanym oleju.

    Jaki polecasz? Syntetyk czy pol syntetyk? I czy moze byc samochodowy?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 82. Data: 2012-03-16 12:10:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/16/2012 01:05 PM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > Jaki polecasz? Syntetyk czy pol syntetyk? I czy moze byc samochodowy?

    A ile masz przejechane na tych tarczach?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 83. Data: 2012-03-16 13:04:48
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > A ile masz przejechane na tych tarczach?

    Ale mi nie skrzypia. To koledze wyzej. Ja tak tylko pytam, zeby bylo dla
    innych.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 84. Data: 2012-03-16 13:05:04
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Jaki polecasz? Syntetyk czy pol syntetyk? I czy moze byc samochodowy?

    Hamulcowy oczywiście.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++