  • 1. Data: 2013-03-13 10:59:57
    Temat: Kabel DVI/HDMI. Myślałem że się da.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Chciałem sobie w kanciapie usprawnić życie. Wywaliłem z komputera już
    wysłużoną kartę analog TV/VGA ATI All in Wonder.
    Podłączyłem wyjście HDMI z tunera DVBT do wejścia DVI w drugim monitorze i
    który czasem na drugim wejściu jakie ma, VGA podłączony będzie do kompa jako
    drugi monitor. Podłączenie tunera i monitora niby odpowiednim kablem i
    kupa. Obrazu brak. Monitor LCD to starszy już model 1280x1024. Czyżby
    brakowało mu wyższej rozdzielczosci natywnej, czy jak? A może kabel nie w tą
    stronę co trzeba?

    Marek

  • 2. Data: 2013-03-13 17:47:30
    Temat: Re: Kabel DVI/HDMI. Myślałem że się da.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 13 Mar 2013 10:59:57 +0100, 4CX250 napisał(a):

> [...]
    > brakowało mu wyższej rozdzielczosci natywnej, czy jak? A może kabel nie w tą

    Powinno pójść na 720p i niższych. Może trzeba w tunerze najpierw ustawić?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2013-03-13 23:32:31
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:
> [...]
    > kablem i kupa. Obrazu brak. Monitor LCD to starszy już model 1280x1024.
    > Czyżby brakowało mu wyższej rozdzielczosci natywnej, czy jak? A może

    Były trzy rodzaje gniazd DVI: tylko cyfrowe, tylko analogowe i mieszane
    (odpowiednio -I, -A i -D). Sprawdź co masz w tym monitorze.

  • 4. Data: 2013-03-14 00:19:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 13 Mar 2013 22:32:31 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Były trzy rodzaje gniazd DVI: tylko cyfrowe, tylko analogowe i mieszane
    > (odpowiednio -I, -A i -D). Sprawdź co masz w tym monitorze.

    posądzasz tuner DVB-T o analogowe DVI? Serio? Serio serio?

    A monitor jeżeli ma, to ma obydwa standardy.

  • 5. Data: 2013-03-14 00:37:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > posądzasz tuner DVB-T o analogowe DVI? Serio? Serio serio?
    >
    > A monitor jeżeli ma, to ma obydwa standardy.

    Nie, tunera nie podejrzewam, szybciej monitor, co chyba wyraziłem powyżej
    ;-)

  • 6. Data: 2013-03-14 01:04:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 13 Mar 2013 23:37:41 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Nie, tunera nie podejrzewam, szybciej monitor, co chyba wyraziłem powyżej
    > ;-)

    Monitora też nie powinieneś.

  • 7. Data: 2013-03-14 08:03:46
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Powinno pójść na 720p i niższych. Może trzeba w tunerze najpierw ustawić?

    To już sprawdzałem. Podłączam dekoder do normalnego TV, przestawiam na 720,
    jest obraz. Idę na górę podłączam pod monitor i kupa.

    Marek

  • 8. Data: 2013-03-14 08:10:38
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Były trzy rodzaje gniazd DVI: tylko cyfrowe, tylko analogowe i mieszane
    > (odpowiednio -I, -A i -D). Sprawdź co masz w tym monitorze.

    Monitor ma dwa gniazda. VGA i DVI. Mam do wyboru ręcznie przyciskiem wejście
    które ma być aktywne albo ustawić w trybie auto.
    Na gnieździe DVI przyjmuje poprawnie sygnał z karty graficznej zarówno
    cyfrowy wprost z wyjścia DVI karty jak i z wyjścia VGA tejże karty, z tym że
    oczywiście w drugim przypadku za pomocą dodatkowej przejściówki VGA->DVI .
    Coś mi teraz świta że może monitor nie obsługuje niskich częstotliwości
    odświeżania.

    Marek

  • 9. Data: 2013-03-14 09:14:16
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:

> [...]
    > Coś mi teraz świta że może monitor nie obsługuje niskich częstotliwości

    To może jednak przejściówka HDMI-DVI nie bangla?

  • 10. Data: 2013-03-14 09:14:48
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Monitora też nie powinieneś.

    Zdziwiłbyś się, jaki sprzęt ludziska posiadają ;-)