  • 1. Data: 2014-12-13 17:09:43
    Temat: honda cr125/ honda crf250
    Od: obornik1245 <boguslawadroszkowska@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam mam mały dylemat mam na sprzedaż Honde cr 125 z 2001r. za którą
    chciałbym dostać jakieś 5300zł a tym dylematem jest zamiana na Honde crf
    250R z 2007r.i dopłata 2tyś ma wymienione takie części jak:
    tłok i korba 45mh
    nowy napęd 1mh
    nowe łożyska balansu 3mh
    Balans w świetnym stanie
    kierownica gruba magura SX
    Opony przód 100% tył 85%
    olej Motula 300V wymieniany co 4/5 mh
    filtr powietrza myty i nasączany specjalnym olejem od filtrów co wyjazd
    Mianowicie bardziej potrzebuje sprzęt do lasu i nie wiem czy zostać przy
    starym czy się wymienić a tak po za ty jakoś pod koniec roku 2015 lub 2016
    kupić sobie ktm exc-f 350. Z góry dziękuje za poradę.

  • 2. Data: 2014-12-13 20:04:51
    Temat: Re: honda cr125/ honda crf250
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-12-13 o 17:09, obornik1245 pisze:

    > Z góry dziękuje za poradę.

    Musisz się przyłożyć do nauki, inaczej pani od polskiego może wstrzymać
    twoja promocję z gimnazjum.
    A najważniejsze: jeśli nauczysz się komunikować w naszym języku, to
    będziesz miał większe szanse na uzyskanie porady.
    Cieszęsiężemogłempomóc. :)

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 3. Data: 2014-12-19 11:34:37
    Od: KillJohn <p...@b...pl>

    > Mianowicie bardziej potrzebuje sprzęt do lasu i nie wiem czy zostać przy
    > starym czy się wymienić a tak po za ty jakoś pod koniec roku 2015 lub 2016
    > kupić sobie ktm exc-f 350. Z góry dziękuje za poradę.

    CRF250R to wysilony sprzęt, może jak do lasu to coś mniej żyłowanego co da dłuższe
    przebiegi międzyserwisowe. Ale w sumie z dwutaktowej sety na ćwiarę w 4paku to dobry
    kierunek skoro ma być bardziej enduro.

    KJ