  • 1. Data: 2009-07-01 10:35:38
    Temat: .htaccess przekierowanie z bez www na www [problem]
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam,

    wpakowałem do pliku htaccess

    RewriteEngine On
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^mojadomena.pl [NC]
    RewriteRule ^(.*)$ http://www.mojadomena.pl/$1 [R=301,L]

    Zgodnie z tym co wyczytałem w necie, powinno zrobić przekierowanie z
    adresu bez www na www, tymczasem przenosi mnie do mojadomena.pl/www i
    wyświetla błąd bo oczywiście takiego katalogu nie ma.

    ??

  • 2. Data: 2009-07-01 12:59:51
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    hazet pisze:
> [...]
    > adresu bez www na www, tymczasem przenosi mnie do mojadomena.pl/www i
    > wyświetla błąd bo oczywiście takiego katalogu nie ma.

    Spróbuj tak:

    RewriteEngine On
    RewriteRule ^ - [E=via:http]
    RewriteCond %{HTTPS} =on
    RewriteRule ^ - [E=via:https]
    RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www
    RewriteRule (.*) %{ENV:via}://www.%{HTTP_HOST}/$1 [L,R=301]

    --
    Peter

  • 3. Data: 2009-07-01 13:25:30
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Peter May pisze:

    > Spróbuj tak:
    >
    > RewriteEngine On
    > RewriteRule ^ - [E=via:http]
    > RewriteCond %{HTTPS} =on
    > RewriteRule ^ - [E=via:https]
    > RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www
    > RewriteRule (.*) %{ENV:via}://www.%{HTTP_HOST}/$1 [L,R=301]

    nie działa, jest tak samo

  • 4. Data: 2009-07-01 13:37:07
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    hazet pisze:

    > nie działa, jest tak samo

    Sprawdź, czy masz w ogóle włączony mod_rewrite w Apache. No i jeszcze
    jedno: czy nie działasz przypadkiem na home.pl? Bo tam wszystko różnie
    działa, jeśli chodzi o reguły Apache-a (ze względu na ich web serwer).

    --
    Peter

  • 5. Data: 2009-07-01 13:44:36
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Peter May pisze:

    > Sprawdź, czy masz w ogóle włączony mod_rewrite w Apache. No i jeszcze
    > jedno: czy nie działasz przypadkiem na home.pl? Bo tam wszystko różnie
    > działa, jeśli chodzi o reguły Apache-a (ze względu na ich web serwer).

    działam na ovh.pl (płaty 1gb), mod_rewrite powinien by włączony z tego
    co piszą

  • 6. Data: 2009-07-01 17:47:25
    Od: j...@i...pl

    hazet wrote:

> [...]
    >
    > wpakowałem do pliku htaccess
    >
    > RewriteEngine On
    > RewriteCond %{HTTP_HOST} ^mojadomena.pl [NC]

    RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www.mojadomena.pl [NC]
    RewriteRule ^(.*)$ http://www.mojadomena.pl/$1 [R=301, L]

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-07-01 19:52:21
    Od: hazet <h...@n...pl>

    j...@i...pl pisze:

    > Spróbuj tak:
    >
    > RewriteEngine On
    > RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www.mojadomena.pl [NC]
    > RewriteRule ^(.*)$ http://www.mojadomena.pl/$1 [R=301, L]
    >

    > Pozdrawiam

    wtedy wyświetla błąd

    "Internal Server Error

    The server encountered an internal error or misconfiguration and was
    unable to complete your request. ..."

    Kurcze no, taka małą rzecz a taki zastój ;/

  • 8. Data: 2009-07-02 05:10:50
    Od: Grzesiek <f...@i...tld>

    hazet pisze:
> [...]
    > adresu bez www na www, tymczasem przenosi mnie do mojadomena.pl/www i
    > wyświetla błąd bo oczywiście takiego katalogu nie ma.

    A przypadkiem nie trzeba było w apache'u w warunku escepe'ować kropki?
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^mojadomena\.pl [NC]

  • 9. Data: 2009-07-02 08:56:45
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Grzesiek pisze:

    > A przypadkiem nie trzeba było w apache'u w warunku escepe'ować kropki?
    > RewriteCond %{HTTP_HOST} ^mojadomena\.pl [NC]

    nie, to nic nie dało.
    Czy to może być wina serwera ovh ?

  • 10. Data: 2009-07-02 12:34:04
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>