  • 1. Data: 2009-07-01 16:33:20
    Temat: osiołki
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    Koledzy od osiołków, można prosić o poprawienie wyszukiwania?

    "DIE. logging failed: Szukane rzeczy: citybank w /1"

    artur

  • 2. Data: 2009-07-02 06:55:21
    Temat: Re: osiołki
    Od: "toudidel" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Artur Muszyński" <a...@u...wytnijto.com.pl> napisał w wiadomości
    > Koledzy od osiołków, można prosić o poprawienie wyszukiwania?
    > "DIE. logging failed: Szukane rzeczy: citybank w /1"

    hie hie ot donkey die
    --
    td

  • 3. Data: 2009-07-02 17:15:16
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Artur Muszyński pisze:
    > Koledzy od osiołków, można prosić o poprawienie wyszukiwania?
    >
    > "DIE. logging failed: Szukane rzeczy: citybank w /1"

    Osiołki już zakończyły działalność.

    http://www.google.com/search?q=site%3Aosiolki.net+ci
    tibank
    http://osiolki.net/osiolek/citibank

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 4. Data: 2009-07-02 20:30:21
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    Paweł Piskorz pisze:
    > Osiołki już zakończyły działalność.

    Acha, teraz dopiero zajrzałem na stronę główną :-) Chciałem obsobaczyć
    stronę tego banku i osiołki wydawały mi się idealnym miejscem.
    BTW stronę można skopać na wiele sposobów, chociażby pod względem
    użyteczności, jak w tym przypadku.

    artur

  • 5. Data: 2009-07-04 10:38:36
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>