  • 11. Data: 2017-01-07 17:05:21
    Temat: Re: https://www.zarejestrujnumer.pl/
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-01-06 o 01:13, Animka pisze:

    > Mnie tam w Virgin żadnego bonusu nie dali.

    Bo sami nie dają. Trzeba kod wpisać w telefonie.

  • 12. Data: 2017-01-07 17:06:43
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-01-06 o 23:39, z pisze:

    > Na ile wyceniasz godzinę swojej pracy i ekwiwalent za zajmowanie cennego
    > czasu swojego wypoczynku? :-)

    300gb LTE na 3mc za 15 min mojego czasu wypoczynku. Dokładnie tyle wyceniam.

  • 13. Data: 2017-01-07 17:36:18
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-01-07 o 17:05, PlaMa pisze:

    > Bo sami nie dają. Trzeba kod wpisać w telefonie.

    Nie dali mi żadnego kodu.

    --
    animka

  • 14. Data: 2017-01-07 18:56:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-07 o 17:06, PlaMa pisze:
    > 300gb LTE na 3mc za 15 min mojego czasu wypoczynku. Dokładnie tyle
    > wyceniam.

    "Idziesz do play, rejestrujesz 3 karty, po czym idziesz do salonu Orange
    obok i przenosisz numer po czym aktywujesz bonus na 1 karcie, po 30
    dniach aktywujesz na drugiej karcie po 59 dniach na 3 karcie"

    Tak z ciekawości. Te numery to się teraz przenosi tak "pstryk" i jest.
    Nie lubię machiny urzędniczej połączonej z magicznym systemem operatora.
    :-) Im mniej się tego dotyka tym mniej kłopotów :-)

  • 15. Data: 2017-01-07 20:12:20
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-01-07 o 18:56, z pisze:

> [...]
    > dniach aktywujesz na drugiej karcie po 59 dniach na 3 karcie"
    > Tak z ciekawości. Te numery to się teraz przenosi tak "pstryk" i jest.

    Chyba tak. Nawet jeśli "pstryk i jest" za 3 dni, to co za różnica? I tak
    bonus strzelasz zdalnie.

    > Nie lubię machiny urzędniczej połączonej z magicznym systemem operatora.
    > :-) Im mniej się tego dotyka tym mniej kłopotów :-)

    Owszem, zgadzam się. Z drugiej strony jestem już w systemie Play i
    Orange więc...

  • 16. Data: 2017-01-07 22:53:53
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Bo sami nie dają. Trzeba kod wpisać w telefonie.

    Hehehe, czyżbyś nie zauważył, że dyskutujesz z Animką?

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 17. Data: 2017-01-07 23:18:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-07 o 20:12, PlaMa pisze:
    > Owszem, zgadzam się. Z drugiej strony jestem już w systemie Play i
    > Orange więc...

    Bycie w systemie to nie koniec przygód. :-)

    Ruszysz coś to klocki się walą i jedne usługi Ci się włączają a inne
    wyłączają. Włączanie to jest raczej normalne w dzisiejszych nasranych
    głowach marketingowców ale wyłączenie dwa razy polecenia zapłaty to już
    woła o pomstę do nieba :-)

  • 18. Data: 2017-01-08 00:19:25
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-01-07 o 22:53, Akarm pisze:

    > Hehehe, czyżbyś nie zauważył, że dyskutujesz z Animką?

    Zaraz zauważy, że dyskutuje z jakimś nienakarmionym trolem Akarmem.

    --
    animka