  • 11. Data: 2015-02-25 00:39:42
    Temat: Re: i gdzie te niskie abonamenty tel kom.?
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    J.F. in news:54ecf8de$0$5880$65785112@news.neostrada.pl
    > Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości
    > Big Jack in news:mciig7$idn$1@node2.news.atman.pl
    efonu-za-29-99-zl-ofe
    m_35498 Ale
    > A sprawdzales ?
    > Bo operatorzy zwykle mieli jakies parcie na abonament.
    > Tu tez jest w wersji "dla obecnych klientow".

    jak sobie zreperuja www, to moze wejde i zobacze, poki co pada mi i w
    operze, i w ff;
    ale: czy prepaid to "obecny klient"...? licho wie.
    poza tym: jasno - i w boa telefonicznie, i w pkcie tmobile - powiedzieli mi,
    ze dla tmobile-prepaid maja najnizsza propozycje abonamentu za 44 i zero
    dyskusji. Takie "parcie" na zatrzymanie klienta maja wobec propozycji nju,
    czy virgin.

    > Tylko radze starannie przeczytac warunki promocji, bo jakies dziwne zapisy
    > rzucaja mi sie w oczy :-)

    bardzo mozliwe, mnie dama powiedziala, ze 29.90 ("jump") to tylko jakis czas
    bedzie obowiazywalo abonenta (!) i... to w obecnych umowach ponoc gdzies tam
    ma byc zapisane :)

  • 12. Data: 2015-02-25 01:07:23
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 25.02.2015 o 00:38, 1634Racine pisze:
    /.../
    > jesli zwazyc na to, ze (np z powodow zawodowych) jedna rozmowa moze
    > trwac z 20-30 min, to 150 min mozna w buty schowac. To ma byc totalna
    > swoboda w dzwonieniu,a nie patrzenie, czy jeszcze mozna, czy juz tylko
    > 10 minut limitu zostalo.

    Jednak Nju. 19 zł za komórki/miesiąc
    W T-Mobile aktualnie zdechła strona :-)

  • 13. Data: 2015-02-25 01:28:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2015 01:07:23 +0100, Smok Eustachy napisał(a):
    > W dniu 25.02.2015 o 00:38, 1634Racine pisze:
    > /.../
    >
    > Jednak Nju. 19 zł za komórki/miesiąc

    Plus 9 za stacjonarne. Plus SMS. Plus MMS.
    W sumie moze sie uzbierac ponad 30.

    Co jeszcze nie jest zle.

    J.

  • 14. Data: 2015-02-25 01:33:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2015 00:22:22 +0100, 1634Racine napisał(a):
    > J.F. in news:54ecf655$0$12181$65785112@news.neostrada.pl
    >
    > widzialem, ale maja tak pokrecona strone (opis stawek i warunkow), lewa reka
    > za prawe ich reguly sa pisane, szału mozna dostac. Niby jasne, a jednak
    > guzik prawda, ze jasne.

    Eee, nie. Przeczytasz oferte TeDebile, to docenisz klarownosc nju :-)

    Choc w sumie popieram - nawet i zaplacic wiecej, ale uniesc sie
    ambicja i odpowiedzsiec im, ze jak sie naucza pisac jasno oferty, to
    moze laskawie na nich spojrzysz. Bo to co sie wyprawia to juz wola na
    skarge :-)

    J.

  • 15. Data: 2015-02-25 01:38:39
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "1634Racine" napisał:

    > a gdziez to rozdaja play przy przenoszeniu numeru prepaidowego (z tmobile)
    > + kom + stacjo bez ograniczen (+ ew. sms/mms) za 30 zl?? bo dama w pkcie
    > play patrzac mi w oczy powiedziala: 39.99 i ani grosza mniej.

    Nie za 30 zł. ino za 29,99 netto.
    http://dlafirm.play.pl/oferta/przejdz-do-play/abonam
    ent/
    Dla przenoszących prepaida z T-mobile niedostępne? Nic mi o tym nie wiadomo,
    no ale skoro "dama" z Play tak twierdzi...

    Staram się precyzyjnie przycinać cytaty tak, aby nawet największy gamoń mógł
    się zorientować, jakiej części wypowiedzi dotyczy mój komentarz. Jak widać -
    z miernym skutkiem. Zatem na powyższe, ogólnie postawione pytanie odpowiem
    jeszcze raz, tym razem wprost:
    Ja za równowartość 3 piw w knajpie dostaję dokładnie to, czego potrzebuję,
    zatem tak, dla mnie to są właśnie te "słynne" niskie abonamenty, a że komuś
    nie odpowiadają - co mnie to, kuźwa, obchodzi? ;->

    JoteR

  • 16. Data: 2015-02-25 14:12:25
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *1634Racine* napisał(-a):

    > tylko, ze to jest oferta, ktora nie obejmuje przeniesienia numeru
    > "tmobile -> tmobile", a tak wlasnie w tym przypadku jest, czyli
    > przejscie z prepaida tmobile, na abonament w tmobile.

    Tego kryterium nie wyminiłeś

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 17. Data: 2015-02-25 16:32:47
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 24 Feb 2015 17:50:05 +0100, "1634Racine"
    <1...@1...pl> wrote:

    >mam komus znalezc siec tel. kom. z max**2 najnizszym abonamentem, w tym -
    >nieogr. dzwonienie komorkowe (wszystkie sieci) + stacjonarne, sms/mms, zero
    >pakietow internetowych.
    >Zapytalem w "salonach":
    >- tmobile = 44zl (40zl jesli wezmie sie dodatkowo konto bankowe,darmowe...)
    >- orange = 50zl
    >- play = 40zl bez sms/mms
    >
    >i to sa wlasnie te slynne niskie abonamenty? :)
    Play mini max wychodzi nie drogo ale to nie abonament :)
    29 za rozmowy + 9 za smsy to teoretycznie daje 38 zł.
    W praktyce ok 30-40% mniej przy doładowaniach promocyjnych które
    praktycznie są w każdym miesiącu.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

  • 18. Data: 2015-02-26 12:04:18
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    Big Jack in news:mckhnq$jjd$1@node2.news.atman.pl
    > W wiadomości
    1...@n...neostrada.p
    > Tego kryterium nie wyminiłeś

    przyznaje - "omsknęło" mi sie :)

  • 19. Data: 2015-02-26 12:04:21
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    Smok Eustachy in news:54ed123c$0$2192$65785112@news.neostrada.pl
    > W dniu 25.02.2015 o 00:38, 1634Racine pisze:
    > /.../
    > Jednak Nju. 19 zł za komórki/miesiąc

    ale jeszcze stacjo. i sms-y. Od biedy moze nie byc mms-ów. I wowczas
    wychodzi na to, ze virgin - 29zl.