  • 1. Data: 2012-08-29 22:56:06
    Temat: i wiadomo o co chodzi
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://technowinki.onet.pl/mobile/13-tys-ukaranych-z
    a-rozmowy-przez-komorke,1,5230572,artykul.html
    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 2. Data: 2012-08-29 22:59:26
    Temat: Re: i wiadomo o co chodzi
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin megrims

    > http://technowinki.onet.pl/mobile/13-tys-ukaranych-z
    a-rozmowy-przez-
    komorke,1,5230572,artykul.html

    A ja nadal nie używam, bo nie lubię. :))

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2012-08-29 23:00:53
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-29 22:56, megrims pisze:
    > http://technowinki.onet.pl/mobile/13-tys-ukaranych-z
    a-rozmowy-przez-komorke,1,5230572,artykul.html

    A ja jak kretyn jeżdżę ze sznurkiem od nokii.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 4. Data: 2012-08-29 23:21:24
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-08-29 22:56, megrims pisze:
    > http://technowinki.onet.pl/mobile/13-tys-ukaranych-z
    a-rozmowy-przez-komorke,1,5230572,artykul.html

    Pierdzenie w aucie jest bardziej niebezpieczne. Byłem świadkiem jak
    gościu tak sie wyprężał że w mieście na bank by się rozjexał. Tylko jak
    stwierdzić że on w tym momencie pierdzi.
    Ale ogólnie można jeszcze ujexac za gadanie z pasażerem rodem tabliczek
    w autobusach za PRLu zakaz rozmowy z kierowcą, bo widać że jadaczką
    kłapie. Nawet ziewanie można pod to podciągnąć.
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2012-08-29 23:49:24
    Od: ToMasz <a...@p...fm>

    W dniu 29.08.2012 23:21, Krzysztof 45 pisze:
    > W dniu 2012-08-29 22:56, megrims pisze:

    wyobraźcie sobie raj na ziemi. jeździcie po fajnych drogach, paliwo
    tanie, ubezpieczenie symboliczne. Oczywiście Wy nie macie żadnego
    wypadku z własnej winy. Aż tu nagle przychodzi jakiś urzędas i mówi tak.
    zapłać teraz za OC 1200% więcej. Jak to? dlaczego? A głosowałeś za
    pasami, światłami i możliwością gadania przez komórkę? Co z tego że Ty
    nikogo nie zabijesz, inni spowodowali wypadki, a na ubezpieczenia i
    leczenie składamy się solidarnie - więc teraz zapłać wyższą kwotę.

    Tak jest i tak będzie, do puki sami nie weźmiemy na swoje ramiona
    odpowiedzialności za to co robimy. Biorąc pod uwagę że takie rozwiązanie
    jest niekorzystne dla większości - pozostanie jak jest.
    nie narzekajcie więc bezmyślnie.
    ToMasz

  • 6. Data: 2012-08-30 00:34:49
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > wyobraźcie sobie raj na ziemi. jeździcie po fajnych drogach, paliwo
    > tanie, ubezpieczenie symboliczne. Oczywiście Wy nie macie żadnego
    > wypadku z własnej winy.

    To nie w Polsce, w kazdym razie nie w RP rev 3.0

    > Aż tu nagle przychodzi jakiś urzędas i mówi tak.
    > zapłać teraz za OC 1200% więcej.

    A to juz zdecydowanie w RP rev.3.0.

    > Jak to? dlaczego? A głosowałeś za
    > pasami, światłami

    Ja glosowalem na kandydatow na poslow, niestety zaden z nich sie nie
    dostal do Sejmu. To jak glosowali wybrani przez innych, to juz ani moja
    wina, ani zasluga.
    Pasy chronia wylacznie przypietego nimi, na temat swiatel niejeden flejm
    juz byl i nie chce mi sie wzniecac nowego.

    > i możliwością gadania przez komórkę?

    W statystykach policyjnych nie ma nawet ujetej przyczyny wypadku jako
    rozmowy przez komorke. Albo nikt z gadajacych przez telefon nie
    spowodowal wypadku, albo jest to rownie czesty przypadek, co uderzenie
    meteorytu. Z tego co obserwuje, to gadajacy przez telefon jada
    przesadnie powoli, bo im trzymanie tego urzadzonka utrudnia prowadzenie.

    > Co z tego że Ty
    > nikogo nie zabijesz, inni spowodowali wypadki, a na ubezpieczenia i
    > leczenie składamy się solidarnie - więc teraz zapłać wyższą kwotę.

    Slyszales o systemie znizek/zwyzek przy OC? Na szczescie ubezpieczyciele
    maja w dupie solidarnosc spoleczna. I bardzo dobrze.

    > Tak jest i tak będzie, do puki sami nie weźmiemy na swoje ramiona
    > odpowiedzialności za to co robimy.

    My mozemy wziac odpowiedzialnosc za to, gdzie jedzie samochod, ktory
    prowadzimy. I to tez nie zawsze. Zupelnie nie mam wplywu na to, jaki
    temat zastepczy sobie znajdzie jeden z drugim posel.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2012-08-30 07:43:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-08-2012 22:56, megrims pisze:
    > http://technowinki.onet.pl/mobile/13-tys-ukaranych-z
    a-rozmowy-przez-komorke,1,5230572,artykul.html

    I bardzo dobrze że łapią.
    Takiego debila gadającego przez komórkę z daleka można rozpoznać. 30-40
    lewym pasem, ruszanie spod świateł z 20s opóźnieniem, zataczanie się z
    lewej do prawej, wjazd przy czerwonym, czy jazda bez kierunków. Gorzej
    niż po pijaku.

    --
    Pozdr.

  • 8. Data: 2012-08-30 07:54:46
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 29 Aug 2012 23:00:53 +0200, megrims <m...@i...pl>
    wrote:

    >A ja jak kretyn jeżdżę ze sznurkiem od nokii.

    Kup sobie na BT, nie będzie sznurka :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2012-08-30 08:31:29
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-30 07:43, DoQ pisze:
> [...]
    > lewym pasem, ruszanie spod świateł z 20s opóźnieniem, zataczanie się z
    > lewej do prawej, wjazd przy czerwonym, czy jazda bez kierunków. Gorzej

    To wszystko zależy od podejścia kierowcy. Są tacy właśnie jak piszesz.
    Jadę lewym 40 km/h bo gadam przez moją komórkę i taki jestem kurwa
    ważniak, że koniec. Są też tacy, co jak gadają to zjada na prawy
    pas schowają się za ciężarówką i gadają. Jak gadasz bezpośrednio
    z pasażerem którego masz obok to o ile nie jest to małe dziecko to
    taki pasażer rozumie, że coś się dzieje i rozmowę można zawiesić.
    Np. podczas wyprzedzania albo lewoskrętu bez oddzielnych świateł.
    Ale przez rozmówca po drugiej stronie komórki nie wie co się dzieje
    i rozmawiającemu trudno się skupić jednocześnie na rozmowie
    i wymagającym manewrze. IMO właśnie ten brak skupienia bardziej
    przeszkadza niż brak ręki. Chociaż od wielu lat jeżdżę ASB więc
    przy manualnej skrzyni pewnie bardziej to może przeszkadzać.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 10. Data: 2012-08-30 09:48:37
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 30 Aug 2012 07:43:56 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

> [...]
    >lewym pasem, ruszanie spod świateł z 20s opóźnieniem, zataczanie się z
    >lewej do prawej, wjazd przy czerwonym, czy jazda bez kierunków. Gorzej

    Czy nie lepiej i prościej byłoby po prostu karać za "30-40 lewym
    pasem, ruszanie spod świateł z 20s opóźnieniem, zataczanie się z lewej
    do prawej, wjazd przy czerwonym, czy jazdę bez kierunków" -
    niezależnie czy to z powodu rozmowy przez telefon czy innego?
    Nie pomyślałeś o tym?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski