  • 1. Data: 2012-08-29 18:29:01
    Temat: [piatek] Najlepsza szkola jazdy we Wrocku
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=DEfDkkZyv-M

    Na przykladzie korsy z blokada mechanizmu roznicowego.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 2. Data: 2012-08-29 18:38:09
    Temat: Re: [piatek] Najlepsza szkola jazdy we Wrocku
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 29 Aug 2012 16:29:01 +0000 (UTC), Rafał Grzelak

    > http://www.youtube.com/watch?v=DEfDkkZyv-M
    > Na przykladzie korsy z blokada mechanizmu roznicowego.

    Tak poza tym, to od kiedy można sobie na egzaminie państwowym wybrać auto z
    manualną lub automatyczną skrzynią?

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2012-08-29 18:42:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Wed, 29 Aug 2012 16:29:01 +0000 (UTC), Rafał Grzelak

    >Tak poza tym, to od kiedy można sobie na egzaminie państwowym wybrać
    >auto z
    >manualną lub automatyczną skrzynią?

    Odkad jest specjalna kategoria na automaty czyli teoretycznie od
    bardzo dawna.
    W praktyce .. moze sie okazac jak z Fordem T - klient moze wybrac auto
    w dowolnym kolorze, pod warunkiem ze jest to kolor czarny.

    J.

  • 4. Data: 2012-08-29 22:13:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Myjk,

    Wednesday, August 29, 2012, 6:38:09 PM, you wrote:

    > Tak poza tym, to od kiedy można sobie na egzaminie państwowym wybrać auto z
    > manualną lub automatyczną skrzynią?

    Już od jakiegoś czasu. Ale jeśli zdasz egzamin na automacie, to masz o
    tym wpis w prawie jazdy i nie możesz prowadzić samochodów z manualną
    skrzynią.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2012-08-29 23:19:53
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Już od jakiegoś czasu. Ale jeśli zdasz egzamin na automacie, to masz o
    > tym wpis w prawie jazdy i nie możesz prowadzić samochodów z manualną
    > skrzynią.

    Ale fajny bełkot w tym filmiku :D

    Mój świat runął. Nie chciałbym się u tego kolesia uczyć na PJ :D

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 6. Data: 2012-08-30 08:09:02
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Na przykladzie korsy z blokada mechanizmu roznicowego.
    Od kiedy w automacie jest pedał sprzęgła?
    :)
    WOJO

  • 7. Data: 2012-08-30 13:58:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    > Ale fajny bełkot w tym filmiku :D
    >
    > Mój świat runął. Nie chciałbym się u tego kolesia uczyć na PJ :D

    To teraz postaw się w sytuacji, że jesteś kompletnie zielony. Jedyne co
    wiesz, to to, że przeciętny samochód osobowy ma 4 koła, kierownicę,
    komplet szyb. I nagle ktoś poleca Ci gościa i do niego trafiasz...
    ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl