  • 1. Data: 2012-08-29 23:25:48
    Temat: podróż do Kijowa nocą?
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    Witam,

    parę lat temu mocno odradzano mi nocne jazdy po Ukrainie ze wzgledu na
    dziury w asfalcie i DAJ. Czy obecnie coś sie zmieniło?
    Chodzi mi o możliwie sprawny (bez zwiedzania) przejazd ciurkiem z
    Warszawy do Kijowa, start około 15-tej w piatek. Wujek Gugiel twierdzi,
    że to 760 km.

  • 2. Data: 2012-08-29 23:32:53
    Temat: Re: podróż do Kijowa nocą?
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Adampio" <a...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > do Kijowa, start około 15-tej w piatek. Wujek Gugiel twierdzi, że to 760

    Zmieniło się. Teraz nie trzeba uważać na dziury, teraz jest problem z
    dziećmi, które w tych dziurach się bawią.