  • 11. Data: 2006-08-14 10:26:41
    Temat: Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    SoR napisał(a):

    > Dzisiaj była awaria jednego z routerów w Katowicach
    > (z.kat_ru4.do.kat_r1.tpnet.pl) od 10.15, uwinęli się w czasie poniżej
    > 2h... czyżby ktoś im na ambicję wszedł?

    Na ambicje ? Setki tysiecy adsli na Slasku nie mialo dostepu do sieci.
    Nie sadzisz ze to troche inny rozdzaj "userki" ?

    --
    ,,,
    (o o)

  • 12. Data: 2006-08-14 10:30:25
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    Andrzej wrote:

    > [ciach]
    >
    > Też to przerabiałem. Brak warunków, robimy wywiad, skierujemy na
    > inwestycję, może za 6 miesięcy... a jedyne co robił "opiekun", to
    > szpiegostwo przemysłowe.
    >
    > Oni w tym czasie radośnie podłączają Neostrady, bo tobie sieć kuleje.
    > Na szczęście już nie jestem zmuszony do korzystania z usług TPSA i w
    > ofertach innych dostawców mogę przebierać :-)
    >
    > Andrzej.
    To nie zupelnie jest tak, a jesli opiekun Ci nie pomaga to go zmien, sa
    tacy ktorzy dzownia co dzien i mowia kiedy bedzie kolejny dsly czy cos
    innego ;-)

    --
    Mateusz Pronobis

  • 13. Data: 2006-08-14 10:46:27
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    Piotr Suchowski wrote:
    > Na ambicje ? Setki tysiecy adsli na Slasku nie mialo dostepu do sieci.
    > Nie sadzisz ze to troche inny rozdzaj "userki" ?

    Nie zdziwiłbym się, gdyby im to zajęło ponad dwie godziny, a tutaj
    niespodzianka. Ale przyznać muszę, że uszkodzenie modułu z portami w
    Katowicach (usługa polpak fr) trwała tylko 20 min. Co do wątku o
    usuwaniu awarii przez TPsa:
    77.html?skad=rss

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 14. Data: 2006-08-14 12:50:44
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Na ambicje ? Setki tysiecy adsli na Slasku nie mialo dostepu do sieci.
    > Nie sadzisz ze to troche inny rozdzaj "userki" ?

    e no chyba troche przegięłeś z tymi "milionami słuchaczy"
    śląsk jest ok, ale aż tylu klientów na tym raczej nie wisi.

    Marcin

  • 15. Data: 2006-08-14 13:42:38
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Mon, 14 Aug 2006 03:30:25 -0700, Mateusz Pronobis napisał(a):

    > To nie zupelnie jest tak, a jesli opiekun Ci nie pomaga to go zmien, sa
    > tacy ktorzy dzownia co dzien i mowia kiedy bedzie kolejny dsly czy cos
    > innego ;-)

    Zmieniłem.... "opiekuna" z TPSA na handlowca konkurencji.
    I na razie jestem zadowolony.

    Andrzej.

  • 16. Data: 2006-08-14 14:30:02
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Marcin Kuczera napisał(a):

    > e no chyba troche przegięłeś z tymi "milionami słuchaczy"
    > śląsk jest ok, ale aż tylu klientów na tym raczej nie wisi.

    4 mln mieszkańców, czy 1/40 z nich ma neo/dsl ? ciężko wyczuć, byćmoże
    rzeczywiście przesadziłem, niech będzie 50 tysiaków, rząd wielkości
    podobny...

    a to że śląsk jest ok to wiem :)

    --
    ,,,
    (o o)

  • 17. Data: 2006-08-14 15:25:45
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    Piotr Suchowski wrote:
    > 4 mln mieszkańców, czy 1/40 z nich ma neo/dsl ? ciężko wyczuć, byćmoże
    > rzeczywiście przesadziłem, niech będzie 50 tysiaków, rząd wielkości
    > podobny...
    >
    > a to że śląsk jest ok to wiem :)

    Poza tym nie poleciały wszystkie dsl-e, u mnie nie działał jedynie z
    klasy 83.16.xxx.xxx, więc nie było tego aż tak wiele.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 18. Data: 2006-08-15 08:25:41
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    crazy bejbi napisał(a):
    > pało mi jedno z łącz dsl (4Mbity)

    nie 4 mbit ale 256 czy 512 kbit

    --
    Mateusz

  • 19. Data: 2006-08-15 11:35:49
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    Mateusz Swatek wrote:

    > nie 4 mbit ale 256 czy 512 kbit

    neee 4Mbit czyli 512kB (w porywach do 520) jesli chodzi o download ;-)

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 20. Data: 2006-08-15 13:36:30
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    SoR napisał(a):

    > neee 4Mbit czyli 512kB (w porywach do 520) jesli chodzi o download ;-)

    nieee, dla innych o oznacza dokladnie 256 albo 512 kbit
    taki pasozyt co chce ssac bez wzajemnosci przez pewna nedzna francuska firme

    --
    Mateo