  • 21. Data: 2006-08-15 19:37:56
    Temat: Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Mateusz Swatek napisał(a):
    > crazy bejbi napisał(a):
    >
    >> pało mi jedno z łącz dsl (4Mbity)

    jakbym napisał DSL 256 to zaraz by się znależli dociekliwi, którzy by
    zapytali "a która to opcja w sensie downloadu, która ma uload 256 ?"

    atak wszyscy normalni wiedzą o co chodzi, choć oczywiście jest zawsze
    powód do czepienia się bez sensu, bo przecież mogłem napisać, ze
    4Mbps/512kbps i byłoby politycznie poprawnie.

    Jak te łącza działają (a dokolwiek by nie mówić o awariach, to JEDNAK
    działają), to są bardz sprawnym dopalaczem ilości megabitów jak są
    podłączone pod odrębną maszynę robiącą za proxy. i tyle w tym temacie.

    Wojtek

  • 22. Data: 2006-08-16 20:26:54
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Tue, 15 Aug 2006 15:36:30 +0200, użyszkodnik Mateo <m...@i...pl>
    napisał:

    > nieee, dla innych o oznacza dokladnie 256 albo 512 kbit
    > taki pasozyt co chce ssac bez wzajemnosci przez pewna nedzna francuska firme

    kto jest Twoim zdaniem pasożytem ???
    klient by chętnie podobną ilość danych wysłał gdyby mu tego uploadu
    nikt nie ograniczał

  • 23. Data: 2006-08-17 18:32:12
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Tomek Kruk napisał(a):

    > kto jest Twoim zdaniem pasożytem ???
    > klient by chętnie podobną ilość danych wysłał gdyby mu tego uploadu
    > nikt nie ograniczał

    jakby klient zaplacil to by i upload mial

    --
    Mateusz

  • 24. Data: 2006-08-17 20:11:44
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Thu, 17 Aug 2006 20:32:12 +0200, użyszkodnik Mateusz Swatek
    <m...@i...pl> napisał:

    > jakby klient zaplacil to by i upload mial

    jako dostawca treeeeeeści ???

    no wiesz, a tyle tu się mówi że dostawcy treści są cacy i żeby im za
    darmo dostarczać łacza a nawet jeszcze im za to płacić bo oni są
    wielcy i w ogóle bez nich Internetu by nie było..... :P