  • 1. Data: 2011-10-04 21:51:48
    Temat: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Od: AL <a...@s...tam>

    czy analizujecie/szukacie tych 200 poprawek w stosunku do wersji 4 ?
    :-o
    http://twojepc.pl/news24944.html

    Z tego co wyczytalem, to Apple postawil glownie na aparat foto
    i dalej nie ma wiekszosci funkcji, ktore by sklonily (przynajmniej mnie)
    by kiedykolwiek zainteresowac sie tym produktem bardziej na serio niz w
    formie gadzetu.

    Pewnie dlatego:
    http://twojepc.pl/news24944.html
    ;)

    no i z listy wynika, ze Polska jest za murzynami.
    Premiera w Slowacji/Czechach a w PL?
    Pewnie dumaja nad specjal edition - bedzie iPhone4SPL ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 2. Data: 2011-10-04 22:03:23
    Temat: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-10-04 23:51, AL wrote:
> [...]
    > i dalej nie ma wiekszosci funkcji, ktore by sklonily (przynajmniej mnie)
    > by kiedykolwiek zainteresowac sie tym produktem bardziej na serio niz w

    Z SGS i SGS2 jest inaczej? Nadal nawigacja GPS jest skopana tyle, ze w
    inny sposob, rozdzielczosc ekranu niewiele wieksza, aparat troche
    lepszy, dodatkowy rdzen, wiecej pamieci. Aaaa no i dioda, tyle ze z tylu
    jedynie. Tez nie ma szalu a ludziom sie dwojka bardzo spodobala.
    iP4GS to tez taki troche lepiej przyprawiony kotlet.

  • 3. Data: 2011-10-04 22:04:20
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-04 23:51, AL pisze:
> [...]
    >
    > no i z listy wynika, ze Polska jest za murzynami.
    > Premiera w Slowacji/Czechach a w PL?
    > Pewnie dumaja nad specjal edition - bedzie iPhone4SPL ;)

    Nowa kopia? ;)
    Pewnie Samsung przyspieszyl premiere z uwagi na premiere iPhone4S
    http://twojepc.pl/news24930.html

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2011-10-04 22:40:37
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 04 Oct 2011 23:51:48 +0200, AL napisał(a):

    > czy analizujecie/szukacie tych 200 poprawek w stosunku do wersji 4 ?
    > :-o

    Najbardziej zatkało inwestorów:
    http://finance.yahoo.com/echarts?s=AAPL+Interactive#
    chart1:symbol=aapl;range=1d;indicator=volume;chartty
    pe=line;crosshair=on;ohlcvalues=0;logscale=on;source
    =undefined
    choć akurat inwestorzy HTC zdecydowanie nie narzekają:
    http://finance.yahoo.com/echarts?s=2498.TW+Interacti
    ve#symbol=2498.TW;range=1d

    W zasadzie największym "ulepszeniem" nowego gejfona będzie Siri.
    Apple musi się starać, żeby wmówić frajerom takim jak Pszemol, że to
    rzeczywiste ulepszenie. I frajerzy uwierzą.
    Bo inteligentni przeczytają, że Dżobs kupił sobie firmę Siri Inc w
    kwietniu, a do dziś to oprogramowanie było nawet w AppStore:
    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache
    %3ALwmUTA-pMRwJ%3Aitunes.apple.com%2Fus%2Fapp%2Fsiri
    -assistant%2Fid351778157%3Fmt%3D8+siri+assistant&cd=
    2&hl=pl&ct=clnk&client=opera
    Zostało oczywiscie starannie zniknięte, bo trzeba jakoś wmówić frajerom, że
    ma specjalne wymagania sprzętowe i wymaga koniecznie procka A5 i nowego 4S.
    (ciekawe, czy iOS5 na iPada2 który ma również A5 dostatnie Siri. Jak znam
    życie i podejście Dżobsa z przydupasem Timkukiem, to nichu...)

    Samo określenie World Phone jest jakże hamerykańskie (troll Pszemol będzie
    azbestowo dumny) - ciekawym polecam sprawdzenie listy krajów w których jest
    dostępne GSM oraz CDMA Ev-DO.

    Kolejny cud - Apple pozwoli userom z Europy za ich własną kasę wypełnić
    umowę którą Apple za nich podpisało:
    http://www.gizmodo.co.uk/2011/10/if-youre-european-a
    pple-now-lets-you-charge-your-iphone-via-micro-usb/
    (czyli o standaryzacji ładowarek)

    A tu jeszcze porównanie z konkurencją:
    http://www.engadget.com/2011/10/04/iphone-4s-vs-the-
    smartphone-elite-galaxy-s-ii-bionic-and-tita/

    Podsumujmy - odgrzewana jajecznica z kamerką full HD, prockiem sprzed roku
    (z iPada2) którego główną przewagą są gierki i obsługa kamerki full HD
    wspomnianej wcześniej oraz napisane przez firmę trzecią oprogramowanie do
    sterowania głosem, a teraz sztucznie ograniczone do jednego modelu.
    Wygląda, że wiadro z amejzingiem/zajebistością jest dziurawe.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

  • 5. Data: 2011-10-05 00:28:49
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 04 Oct 2011 23:51:48 +0200, AL napisał(a):

    > czy analizujecie/szukacie tych 200 poprawek w stosunku do wersji 4 ?
    > :-o

    aaa.. zapomniałem:
    Nie, żebym zaraz był adwokatem kościoła Kupertyńskiego, ale te 200 nowych
    ficzerów to jest w nowym systemie, nie "nowym" telefonie.
    Czyli za tydzień, 12 października.
    Chłopaki od jailbreaka chwalili się, że jak zwykle nieziemska jakość pracy
    kupertyńskich programistów dostarczyła im całej masy exploitów, więc
    prawdopodobnie tego samego dnia może byc jailbreak.

    Kolejną ciekawą rzeczą jest, czy nowy system mobilny będzie tak samej
    jakości jak nowy system stacjonarny. Jeżeli tak, to będzie wesoło - nowa
    wersja co 2-3 dni. Skoro samych wersji beta wypuścili OIDP to 7 albo 8,
    żeby to się dało jako tako ludziom dać.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

  • 6. Data: 2011-10-05 06:18:16
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 05.10.2011 00:03, atm wrote:

    > Z SGS i SGS2 jest inaczej? Nadal nawigacja GPS jest skopana tyle, ze w
    > inny sposob,
    można prosić o jakieś szczegóły skopania nawigacji w SGS II?
    Marx

  • 7. Data: 2011-10-05 11:22:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message
    > W zasadzie największym "ulepszeniem" nowego gejfona będzie Siri.
    > Apple musi się starać, żeby wmówić frajerom takim jak Pszemol,
    > że to rzeczywiste ulepszenie. I frajerzy uwierzą.

    A nie jest?

> [...]
    %3ALwmUTA-pMRwJ%3Aitunes.apple.com%2Fus%2Fapp%2Fsiri
    -assistant%2Fid351778157%3Fmt%3D8+siri+assistant&cd=

    A jakie to ma znaczenie co kiedy kupił? Jest to znaczne ulepszenie
    telefonu - w swoim telefonie jesteś w stanie po naciśnięciu jednego
    guzika na słuchawce BT podyktować SMSa do kogoś albo słownie
    ustawić budzik na konkretną godzinę czy sprawdzić terminarz?

> [...]
    > (ciekawe, czy iOS5 na iPada2 który ma również A5 dostatnie Siri. Jak znam
    > życie i podejście Dżobsa z przydupasem Timkukiem, to nichu...)

    Nie sądzę aby powody dla których "zniknięto" Siri z AppStore były
    takie jakie opisujesz. Taka aplikacja jako osobna aplikacja wywoływana
    z ekranu głównego ma bardzo ograniczone zastosowanie jeśli nie ma
    możliwości oddziaływać z systemem operacyjnym bezpośrednio na
    prawach większych od typowej aplikacji. Dopiero integracja Siri z iOS
    daje jej większą uniwersalność i użyteczność i to daje przewagę nad
    innymi. No chyba że wyobrażasz sobie w inny sposób zaimplementowanie
    scenariuszy o których pisałem w poprzednim akapicie...

    Ziejesz jadem, zazdrość Cię zalewa i niepotrzebnie krytykujesz coś,
    co jest dobre dla zasady... bo pochodzi od Apple którego nie cierpisz.
    A klienci głosują portfelem i z tego co widać wolą iOS niż Androida.

    > Samo określenie World Phone jest jakże hamerykańskie (troll Pszemol będzie
    > azbestowo dumny) - ciekawym polecam sprawdzenie listy krajów w których
    > jest
    > dostępne GSM oraz CDMA Ev-DO.

    ??? O co Ci chodzi?

> [...]
    >
    > A tu jeszcze porównanie z konkurencją:
    > http://www.engadget.com/2011/10/04/iphone-4s-vs-the-
    smartphone-elite-galaxy-s-ii-bionic-and-tita/

    Bardzo mi się podobało porównanie szybkości działania aparatu foto
    w tych telefonach... Galaxy SII dwa razy dłużej od iPhone 4S ogniskuje
    i ustawia parametry ekspozycji w swoim aparacie foto :-)
    I ciekawe czy mają taką samą czułość matrycy pod obiektywem.

> [...]
    > do sterowania głosem, a teraz sztucznie ograniczone do jednego modelu.
    > Wygląda, że wiadro z amejzingiem/zajebistością jest dziurawe.

    Wygląda na to, że chorobliwie nie cierpisz Apple :-)
    Śmiejesz się z napisanego przez firmę trzecią Siri a tak kochany przez
    Ciebie
    Samsung nawet własnego systemu operacyjnego nie umiał napisać tylko
    wziął to co mu w Google napisali... Zresztą to co napisali w Siri w ogóle
    nie
    przystaje do tej technologii zintegrowanej z całością systemu operacyjnego.
    Ciekawe czy ten asystent będzie dostępny kiedyś dla iPhone4 bo chciałbym
    się tym pobawić np. na nartach, gdzie wolałbym telefonu z kieszeni nie
    wyciągać - wtedy sterowanie głosem w 100% przez słuchawkę BT przyda się.

  • 8. Data: 2011-10-05 12:08:11
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-05 13:22, Pszemol pisze:
> [...]
    > guzika na słuchawce BT podyktować SMSa do kogoś albo słownie
    > ustawić budzik na konkretną godzinę czy sprawdzić terminarz?

    oczywiscie - dyktowanie smsa (dowolnej notatki - teoretycznie moglbys
    nie uzywac klawiatury nawet) (i rowniez po polsku) jest jak najbardziej
    dostepne (w android + ivona dla j.pl)
    Mowienie kto dzwoni jak i wybieranie glosowe a takze czytanie sms'ow
    mialem juz w e51 (w android to standard).

    Kalendarz (jak i wiele innych informacji) - to ja moge (w
    przeciwienstwie do posiadaczy iPhona) sprawdzic jedym rzutem oka na
    ekran dzieki widgetom aplikacji.

    Nie powiem Ci, czy ustawie budzik glosowo - nigdy mi nie przyszlo do
    glowy robic to w ten sposob :)

    Wiec o co Ci chodzi?

> [...]
    > i ustawia parametry ekspozycji w swoim aparacie foto :-)
    > I ciekawe czy mają taką samą czułość matrycy pod obiektywem.

    to jest dalej telefon/smartfon z funkcja aparatu foto.
    Nie wiem dlaczego ulegasz sugestii marketoidom, ze te aparaty sa takie
    ekstra. Sa dobre w tym do czego zostaly stworzone - jako dod.funkcja
    smarfonu.
    A to, ze Apple pokazuje wykresy, ze na twiterze wiekszosc zdjec jaka
    zamieszczaja uzytkownicy robiona jest iPhonem niz aparatami pol i
    profesjonalnymi (ciekawe dlaczego wyciagneli akurat lustrzanki nikona i
    canona do porownania :) nie swiadczy, ze iPhone jest w jakimkolwiek
    zakresie w stanie konkurowac z tymi telefonami (po prostu na portalach
    wstawia sie czesto zdjecia glupie, zrobione przypadkiem koledze na
    imprezie, etc). A Apple ten fakt przeinaczylo na swoja modle.
    Wiec nie ekscytuj sie tymi zdjeciami i szybkoscia - aaaa zapomnialem -
    dodali jeszcze stabilizacje :)

> [...]
    > Ciebie
    > Samsung nawet własnego systemu operacyjnego nie umiał napisać tylko

    Samsung akurat ma swoj wlasny system, ktory rozwija rownolegle - BADA.

> [...]
    > się tym pobawić np. na nartach, gdzie wolałbym telefonu z kieszeni nie
    > wyciągać - wtedy sterowanie głosem w 100% przez słuchawkę BT przyda się.

    i telefon podyktuje Ci dane z kalendarza na dzis/jutro ? :)
    oraz prognoze pogody oraz zagrasz na wyciagu 'glosowo' w jakas gre z
    kolega na kanapie wyciagu (bez wyciagania tel);) + wymienicie sie danymi
    dzieki 'dump' stukajac sie brzuszkami?
    A po co to wszystko - wystarczy, ze tel przeczyta Ci sms'a jaki
    dostales, powie kto akurat dzwoni zanim odbierzesz czy pozwoli wybrac
    kontakt do kogo zadzwonic.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 9. Data: 2011-10-05 12:25:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 06:22:42 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > guzika na słuchawce BT podyktować SMSa do kogoś albo słownie
    > ustawić budzik na konkretną godzinę czy sprawdzić terminarz?

    Słownie podyktować SMSa mogę od paru miesięcy, to ma być jakaś innowacja?

> [...]
    > innymi. No chyba że wyobrażasz sobie w inny sposób zaimplementowanie
    > scenariuszy o których pisałem w poprzednim akapicie...

    No patrz, google potrafiło sterowanie głosem zrobić nie dość, że wcześniej,
    to jeszcze jako osobny program.

    > Ziejesz jadem, zazdrość Cię zalewa i niepotrzebnie krytykujesz coś,
    > co jest dobre dla zasady... bo pochodzi od Apple którego nie cierpisz.
    > A klienci głosują portfelem i z tego co widać wolą iOS niż Androida.

    I dlatego dynamika sprzedaży telefonów z Androidem już dawno przekroczyła
    tych z iOS :)

> [...]
    > i ustawia parametry ekspozycji w swoim aparacie foto :-)
    > I ciekawe czy mają taką samą czułość matrycy pod obiektywem.

    Nom, jak Apple włoży matrycę z ISO 12800 to pewnie się okaże, że szumy to
    nowa amejzing forma wyrażenia artyzmu.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 10. Data: 2011-10-05 13:10:21
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 14:25:18 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > No patrz, google potrafiło sterowanie głosem zrobić nie dość, że wcześniej,
    > to jeszcze jako osobny program.

    Siri też zrobiło to jako osobny program. Apple kupiło sobie siri, skleiło z
    systemem, sztucznie ograniczyło kompatybilność do jednego modelu i nazywa
    to amejzing. I w sumie powiem, że tym razem nie kłamią. Ani troszkę, 100%
    racji.
    To jest bezapelacyjnie emejzing, że można tak robić w ch... miliony
    frajerów i wciąż trzepac na tym miliardy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -