  • 91. Data: 2011-10-06 16:30:27
    Temat: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Od: atm <...@v...pl>

    > można prosić o jakieś szczegóły skopania nawigacji w SGS II?
    > Marx

    Problem dotyczy ladowania telefonu podczas uzywania nawigacji. Obenie
    jest tak, ze na 30km traci 10% poziomu baterii. Testowalem na roznych
    ladowarkach i roznych samochodach. Wczoraj napisalem do Samsunga,
    odpisali zebym zrobil hardreset a jesli nie pomoze to zasugerowali
    oddanie telefonu do serwisu w celu wgrana softu... hmm mam najnowsza
    niebrandowana wersje, nie wiem co chca tu zmienic.
    Nie jestem jedyna osoba wyrozniona przez Samsunga:

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=109
    6916&highlight=charge+car&page=3

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=110
    7170&highlight=car+charger&page=2

  • 92. Data: 2011-10-06 16:33:12
    Od: atm <...@v...pl>

    > natomiast aple zabiera klawiaturę i nigdy jej nie będzie i kropka. ale
    > teraz nie ma jak powiększyć obrazka, przesunąć ekranu - to damy
    > multitouch !!!! to rewolucja. ale trzeba użyć 2 rąk... w grach
    > sterowanie zasłania ekran, no to co? dalej rewolucja!!!!11111
    >
    > ToMasz
    >
    > PS nie czaisz dalej?

    Zarzut ten jednak mozesz postawic zdecydowanej wiekszosci smartfonow na
    rynku...

  • 93. Data: 2011-10-06 16:53:21
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 05.10.2011 23:43, Pszemol pisze:
    > "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message

    > Czaję czaję - i nie podoba Ci się - nie musisz kupować.
    > Używaj peceta z Windows. Sam jeszcze do maków się
    > nie przekonałem, używam Windows 7 w domu i pracy.
    nie używam windowsa na PC. ŁAtwo to sprawdzić spoglądając w źródło
    wiadomości
    ToMasz

  • 94. Data: 2011-10-07 00:35:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Mało dyskretna ta zmiana tematu, Przemuś.

    Jaka zmiana tematu? Samsung jest popularny dzięki słuchawkom
    z Androidem a nie tym swoim nowym dziwolągiem... O Androidzie
    była mowa - jaką innowację tam wprowadził?

  • 95. Data: 2011-10-07 06:28:28
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 06.10.2011 18:30, atm wrote:

> [...]
    > niebrandowana wersje, nie wiem co chca tu zmienic.
    > Nie jestem jedyna osoba wyrozniona przez Samsunga:

    już o tym gdzieś czytałem, winna jest wtyczka ładowarki
    Marx

  • 96. Data: 2011-10-07 06:47:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Widzę, że bardzo nie lubisz gdy ci się błędy wytyka publicznie :-)

    Nie, nie trzymasz kontekstu, on jedynie nazwal buca bucem.

    > zdradzasz swoją przegraną w dyskusji...

    OTO PRZEMOL WLASNIE

  • 97. Data: 2011-10-07 08:43:12
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 6 Oct 2011 19:35:46 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > z Androidem a nie tym swoim nowym dziwolągiem... O Androidzie
    > była mowa - jaką innowację tam wprowadził?

    Nie o popularności była mowa, tylko o twoich bajkach że "Samsung nawet

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 98. Data: 2011-10-07 08:49:59
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-10-07 08:28, Marx wrote:

    6916&highlight=charge+car&page=3

    7170&highlight=car+charger&page=2

    > już o tym gdzieś czytałem, winna jest wtyczka ładowarki
    > Marx

    Ha, to nie takie proste, testowalem telefon na dwoch oryginalnych
    ladowarkach Samsunga, 2A HTC i kilku noname. Dodatkowo kupilem na ebayu
    przelotke teoretycznie zamieniajaca normalna ladowarke na ta amazing
    Samsunga. Wszystkie patenty zawiodly.
    Wczoraj zrobilem aktualizacje do 2.3.5, byl takze update CoPilota, ludze
    sie, ze ktos z nich rozwiazal wreszcie ta przypadlosc.
    Pozdrawiam

  • 99. Data: 2011-10-07 09:01:20
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-07 10:49, atm pisze:

> [...]
    > Wczoraj zrobilem aktualizacje do 2.3.5, byl takze update CoPilota, ludze
    > sie, ze ktos z nich rozwiazal wreszcie ta przypadlosc.

    zrobilem przelotke wg schematu, ktory kiedys zamieszczalem na tej grupie.
    U mnie zadzialalo, tzn ładuje.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 100. Data: 2011-10-07 09:16:41
    Od: atm <...@v...pl>

    > zrobilem przelotke wg schematu, ktory kiedys zamieszczalem na tej grupie.
    > U mnie zadzialalo, tzn ładuje.

    Ty masz Taba, prawda? Ja kupilem ta z ebayu przelotke dla Taba i z SGS2
    nie zadzialala prawidlowo. Wersji dla Galaxy niestety nie znalazlem.
    Mialem jednak nadziej, ze Samsung nie bedzie robil roznych wariantow
    portu usb.