  • 1. Data: 2009-04-12 22:18:10
    Temat: ile lat ludzie na to czekali :)
    Od: "mirror" <l...@o...pl>

    http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,UKE-polski-prepa
    id-potrzebuje-zmian,wid,11024345,wiadomosc.html?tica
    id=17d70

  • 2. Data: 2009-04-13 07:13:02
    Temat: Re: ile lat ludzie na to czekali :)
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    mirror pisze:
    > http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,UKE-polski-prepa
    id-potrzebuje-zmian,wid,11024345,wiadomosc.html?tica
    id=17d70

    Wygląda na to, że się w końcu złodziejom do dupsk dobiorą;) Wszystkim;)
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 3. Data: 2009-04-13 07:21:51
    Od: "lux" <b...@a...de>

    szkoda :(
    typowo socjalistyczne ręczne sterowanie gospodarką, skończa się rozmowy po
    0,29 gr ;(

    --
    ===
    lux

  • 4. Data: 2009-04-13 07:52:28
    Od: "mirror" <l...@o...pl>

    Tomaszek wrote:
    id-potrzebuje-zmian,wid,11024345,wiadomosc.html?tica
    id=17d70

    > Wygląda na to, że się w końcu złodziejom do dupsk dobiorą;)
    > Wszystkim;)

    od samego pisania jeszcze nic sie nigdy nie zmienilo ... miedzy wiem i
    pogadam sobie
    a wiem i zrobie cos jest niestety dosyc spora odleglosc ...

  • 5. Data: 2009-04-13 09:43:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    id-potrzebuje-zmian,wid,11024345,wiadomosc.html?tica
    id=17d70

    > Wygląda na to, że się w końcu złodziejom do dupsk dobiorą;) Wszystkim;)

    Chyba tylko orange zabierał środki.

  • 6. Data: 2009-04-13 10:13:25
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    mirror pisze:
    > http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,UKE-polski-prepa
    id-potrzebuje-zmian,wid,11024345,wiadomosc.html?tica
    id=17d70

    niewiem jak na to odpowiedzieć wprost. Zapytam wiec. czekali na co? aż
    przezes UKE sie zorientuje ze coś jest nieteges w prepaidach w polsce?
    czekali na to do zeszłego tygodnia, bo mniejwęcej wtedy to zostało
    ogłoszone. Informowano ze w innych krajach, mozna zwrócić karte sim, i
    poprosić o przelew zgromadzonych środków na konto To w praktyce zrównuje
    wszystkich operatorów, gdyż kasiurka u wszystkich przepada, a ze w
    simplusie po 2.5 roku a w orange w 90 dni- drobny szczegół.
    Niestety, jeśli będzie możliwość odzyskania 100% kasy z konta prepaida,
    znikną karty 100+10 zł. Czy dla tych którzy dzwoną dużo (ale tylko przez
    kilka miesięcy w roku) z prepaida to dobra informacja - raczej nie.
    PRawdopodobnie znikną też wszelkie inne promocje, chyba ze przeniesione
    zostana na dodatkowe subkonto, z którego nigdy nic nie odzyskasz.

    JEdnak to ze UKE sie cos niepodoba, to nie znaczy ze COŚ zostanie
    poprawione. Długa droga przed nami.

    Na zakończenie chciałbym dodać, ze gdybym miał poprosic złotą rybkę o
    jakieś zmiany w prepaidzie, to chyba "oddawanie kasy" nie znalazło by
    sie w pierwszej trójce życzeń

    ToMasz

  • 7. Data: 2009-04-13 10:28:10
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "lux" <b...@a...de> napisał w wiadomości
    > szkoda :(
    > typowo socjalistyczne ręczne sterowanie gospodarką, skończa się rozmowy po
    > 0,29 gr ;(

    Ty masz rozmowy po 0,29 a mi UKRADLI chyba ze 100 zl. I jeszcze te bezczelne
    wiadomosci
    zaraz po uplynieciu terminu "zaplac okup to ci oddamy twoja wlasnosc".

  • 8. Data: 2009-04-13 11:44:59
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    bagno pisze:
    > Użytkownik "lux" <b...@a...de> napisał w wiadomości
    >
    > Ty masz rozmowy po 0,29 a mi UKRADLI
    jak Ci ukradli to oddaj sprawe do sądu.
    mnie sie wydaje ze sąd wskarze ci zapis w regulaminie pozwalający na
    taką "kradzież", który to regulamin znasz, albo powinieneś znać.

    > chyba ze 100 zl. I jeszcze te bezczelne
    > wiadomosci
    > zaraz po uplynieciu terminu "zaplac okup to ci oddamy twoja wlasnosc".
    Znowu jest to zgodne z regulaminem, i chyba korzystne. wiec niewiem po
    co te ostre słowa...
    zmień siec, zrezygnuj z telefonu....
    Takie lamenty nic nie dadzą. jak wszyscy zrezygnują z orange zamiast
    szczekać jak smarkateria to bez UKE operatorzy sie opamietają...

    ToMasz

    PS

    Od zawsze w Orange, z pełną swiadomością ograniczeń.

  • 9. Data: 2009-04-13 16:02:46
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    ToMasz napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    id-potrzebuje-zmian,wid,11024345,wiadomo
    sc.html?ticaid=17d70

    >niewiem jak na to odpowiedzieć wprost. Zapytam wiec. czekali na co?

    Najzabawniejsze to, że nagle dwie panie regulujące zaczęły się nudzić
    (albo przyszłość niepewna...) i postanowiły "zauważyć" coś co jest od
    wielu lat (chyba od początku).
    Jeżeli zmuszą opów do drastycznej zmiany to wszyscy klienci za
    tych niektorych co im panie "zrobią dobrze" pośrednio zapłacą.

    >JEdnak to ze UKE sie cos niepodoba, to nie znaczy ze COŚ zostanie
    >poprawione. Długa droga przed nami.

    W regulaninach dwóch wielkich pojawi się pewnie taki oficjalny
    zapis bo nieoficjalnie traktowali klientów dość pobłażliwie (łamiąc
    swój regulamin?).
    A trzeci wielki zamiast dać 5(?) dni na kolejne doładowanie (w ramach
    nieustającej "promocji") w celu odzyskania niewykorzystanych środków
    da tych dni ze 30 albo może nawet 365.

    >Na zakończenie chciałbym dodać, ze gdybym miał poprosic złotą rybkę o
    >jakieś zmiany w prepaidzie, to chyba "oddawanie kasy" nie znalazło by
    >sie w pierwszej trójce życzeń

    Moje też byłoby inne - mają nie robić problemów z reklamacjami dla
    niezarejestrowanych pre-paidów. Olewją w BOK wszelkie zgłoszenia do
    skutku aż potrzebny jest dowód w sądzie czyli papier. A wtedy już
    operator pozna dane klienta. Wszystko na to wskazuje, że wolą przegrać
    w sądzie konsumenckim (a może nawet w powszechnym) dla zdobycia tych
    danych.

    Arek

  • 10. Data: 2009-04-13 16:09:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Apr 2009 12:13:25 +0200, ToMasz napisał(a):

    > JEdnak to ze UKE sie cos niepodoba, to nie znaczy ze COŚ zostanie
    > poprawione. Długa droga przed nami.

    Niekoniecznie. Czasem wystarczy, że regulator zacznie forsować wysoce
    niekorzystne rozwiązanie, wtedy operatorzy sami z siebie wolą wybrać
    bardziej korzystne dla siebie, ale jednak znacznie lepsze dla konsumentów
    od tego co jest teraz i wprowadzają to wtedy błyskawicznie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.