  • 1. Data: 2009-04-13 12:19:10
    Temat: PLUS zmiana abo a pakiety - przepadna?
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    mam pakiet darmowych minut wewnątrz PLUS, obok minut abonamentowych.

    czy zmieniając abonament (jego wysokość), ten pakiet (uzbierało się trochę)
    przepadnie od nowego okresu rozliczeniowego?

    przykład:
    zmieniam abo z 25->40. teraz przy abo25 mam 100minut wewnątrz PLUSa.
    nowy abonament 40pln zacznie obowiązywać od 20.04.
    czy wtedy znikną/przepadną minuty pakietu 'do PLUSa'?

    (jeśli ma to znaczenie: pakiet darmowych minut dostałem po wygaśnięciu umowy
    dwuletniej, nie brałem wtedy żadnego telefonu, po prostu zostałem w PLUSie)

  • 2. Data: 2009-04-13 18:24:54
    Temat: Re: PLUS zmiana abo a pakiety - przepadna?
    Od: "Daniel" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Końrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > (jeśli ma to znaczenie: pakiet darmowych minut dostałem po wygaśnięciu
    > umowy dwuletniej, nie brałem wtedy żadnego telefonu, po prostu zostałem w

    Wszystko przepadnie!