  • 1. Data: 2011-03-25 17:59:46
    Temat: ile prądu pochłania P4 3.0 HT
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu może wie ile mocy potrzebują procki z serii P4 HT? który jest
    najbardziej oszczędny?

  • 2. Data: 2011-03-25 18:04:50
    Temat: Re: ile prądu pochłania P4 3.0 HT
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" napisał w wiadomości grup
    > czy Ktoś tu może wie ile mocy potrzebują procki z serii P4 HT? który jest
    > najbardziej oszczędny?

    Northwood, Prescott, Prescott 2M, Cedar Mill, Gallatin?
    Jako, że jesteś śmierdzący leń i nawet nie chce ci się wejść na intel.com to
    użyj wikipedii:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_procesor%C3%B3w_P
    entium_4

  • 3. Data: 2011-03-25 18:39:58
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a mojego nie ma, mam SL6Z3, ile ciągnie prądu?

  • 4. Data: 2011-03-25 19:01:48
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    >a mojego nie ma, mam SL6Z3, ile ciągnie prądu?

    o kurdesz, ten procek pochłania 60 W...

    czy Ktoś wie i pamięta czy z tym prockiem współpracują programy do
    oszczędzania energii? może Ktoś pamięta jakieś nazwy tych programów?

  • 5. Data: 2011-03-26 07:08:35
    Od: alex <o...@w...pl>

    > a mojego nie ma, mam SL6Z3, ile ciągnie prądu?

    ten co podałeś to 2.4 GHZ northwood czyli najzimniejszy z całej serii

  • 6. Data: 2011-03-26 11:38:18
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 20:01:48 +0100, identifikator: 20040501 napisał(a):

    > czy Ktoś wie i pamięta czy z tym prockiem współpracują programy do
    > oszczędzania energii? może Ktoś pamięta jakieś nazwy tych programów?

    Tak, jest taki program, szukaj w googlu: poweroff.exe

    --
    pozdrawiam
    Norbert