  • 1. Data: 2011-03-25 20:56:02
    Temat: ocena podzespołów...
    Od: prourug <p...@g...pl>

    ASUS P7P55D-E LX
    CORE i5 750 2.66GHz LGA1156
    GIGABYTE ATI Radeon HD5770
    PATRIOT DDR3 4GB 1333MHZ

    Wybrałem sobie takie podzespoły bazowe, reszta zostaje ze starego kompa.
    Pytanie czy coś ciekawszego do 2 tys jest dostępne. Komputer tylko i
    wyłącznie do pracy z www (kodowanie, tworzenie). System to win7 i w
    ramach zabawy "snow leopard"

  • 2. Data: 2011-03-25 21:45:42
    Temat: Re: ocena podzespołów...
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-25 21:56, prourug pisze:
> [...]
    > Pytanie czy coś ciekawszego do 2 tys jest dostępne. Komputer tylko i
    > wyłącznie do pracy z www (kodowanie, tworzenie). System to win7 i w

    Do www to wystarczy Notatnik i jakies stare pentium.

  • 3. Data: 2011-03-25 21:51:14
    Od: prourug <p...@g...pl>

    > Do www to wystarczy Notatnik i jakies stare pentium.

    Do photoshop to jednak stare pentium nie starczy...proszę bez
    zgryźliwości...pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-03-25 21:56:22
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-25 22:51, prourug pisze:

    > Do photoshop to jednak stare pentium nie starczy...proszę bez
    > zgryźliwości...pozdrawiam

    Bez zgryzliwosci jeszcze niedawno niektore telewizje regionalne i TVP
    robily materialy na premiere i Pentium 266MHz. Wiem bo skladalem im 2
    takowe sprzeta a ty sie pytasz czy do www bedzie dobry ten sprzet ?

  • 5. Data: 2011-03-25 21:58:02
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 22:56:22 +0100, Zakarm napisał(a):
    /../
    > Bez zgryzliwosci jeszcze niedawno niektore telewizje regionalne i TVP
    > robily materialy na premiere i Pentium 266MHz. Wiem bo skladalem im 2
    > takowe sprzeta a ty sie pytasz czy do www bedzie dobry ten sprzet ?

    Bez zgryźliwości to jak Photoshop to z 8 giga i jeszcze 2 dyski w raid :->

  • 6. Data: 2011-03-26 00:16:34
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 22:51:14 +0100, prourug napisał(a):

    > Do photoshop to jednak stare pentium nie starczy...proszę bez
    > zgryźliwości...pozdrawiam

    Do którego Photoshopa? Bo znam ludzi pracujących na PS 7 stwierdzających, że
    przesiadać się na CS5 naprawdę nie muszą. Robią takie cudeńka, że za każdym
    razem, jak takowe widzę, to się pytam "jak żeś to zrobił?".

    [ Jeśli uważasz, że wszyscy są przeciwko tobie, to jest to zdrowy ]
    [ rozsądek. Paranoja jest wtedy, gdy uważasz, że oni są w zmowie. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 7. Data: 2011-03-26 11:20:39
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Bez zgryźliwości to jak Photoshop to z 8 giga i jeszcze 2 dyski w raid :->

    przykład jak fatalna może być optymalizacja w wykonaniu ludzi z Adobe.

  • 8. Data: 2011-03-26 12:11:32
    Od: prourug <p...@g...pl>

> [...]
    > Pytanie czy coś ciekawszego do 2 tys jest dostępne. Komputer tylko i
    > wyłącznie do pracy z www (kodowanie, tworzenie). System to win7 i w

    Nowa wersja..
    Asus P8H67-M PRO Rev.3.0 /intel H67/ [P8H67-M PRO R3.0]
    Intel Core i5-2500 /3.3GHz, 6MB, LGA 1155, BOX/
    Kingston 8GB (2x4GB) 1333MHz CL9
    Karta zintegrowana

  • 9. Data: 2011-03-26 16:28:27
    Od: Piotr Sadrakula/Lodz/PL <p...@g...pl>

    W dniu 2011-03-26 13:11, prourug pisze:

    > Nowa wersja..
    > Asus P8H67-M PRO Rev.3.0 /intel H67/ [P8H67-M PRO R3.0]
    > Intel Core i5-2500 /3.3GHz, 6MB, LGA 1155, BOX/
    > Kingston 8GB (2x4GB) 1333MHz CL9
    > Karta zintegrowana

    Nowa wersja b. mi się podoba, dużo Ramu, USB 3.0, Sata III, powinieneś
    być długoletnio zadowolony. Zintegrowana wystarczy, jakby co jest PCI-Ex
    i to razy 2. Zazdroszczę, zwłaszcza procesora - Piotrek

  • 10. Data: 2011-03-26 16:54:03
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-26 17:28, Piotr Sadrakula/Lodz/PL pisze:

    > Nowa wersja b. mi się podoba, dużo Ramu, USB 3.0, Sata III, powinieneś
    > być długoletnio zadowolony. Zintegrowana wystarczy, jakby co jest PCI-Ex
    > i to razy 2. Zazdroszczę, zwłaszcza procesora - Piotrek

    Nie ma czego zazdrościć. Jeśli chodzi o procesor to jest już i7.

    --
    animka