  • 11. Data: 2015-02-26 21:02:01
    Temat: Re: ile wam pali s4 ??
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Odróżnij "stać mnie na ten zakup" od "mam wystarczająco pieniędzy".

    To jest to samo. Chodzi o koszt.

    > Starczyło mu pieniędzy na sam zakup a na paliwo już brakuje.
    > Wniosek: kupił coś, na co go nie stać...

    Potocznie. Doslownie bylo go stac bo mial wystarczajaco pieniedzy. Nie stac
    go na utrzymanie.

  • 12. Data: 2015-02-27 08:13:06
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    :) smieszni jestescie :)))
    gdyby mnie nie bylo stac, nie kupowalbym. dlatego pytam ile wam pali po
    miescie, trasie itd (srednio). silnik 4.2 b7

  • 13. Data: 2015-02-27 08:16:16
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    Zapomniałem dodac, mi pali po miescie ok 17 litrów, udało wam sie zejsc
    ponizej? , na trasie 9-10 l - przy jezdzie ok 160 km/h - wiec tutaj super

  • 14. Data: 2015-02-27 08:34:07
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > :) smieszni jestescie :)))
    > gdyby mnie nie bylo stac, nie kupowalbym. dlatego pytam ile wam pali po
    > miescie, trasie itd (srednio). silnik 4.2 b7

    Pytanie jest bez sensu. Znalezc na grupie kogos kto ma S4 i jeszcze
    konkretnie taka wersje to jak trafic 6 w totku.
    Dlatego frustraci robią sobie zarty ;) Owszem mialem okazje powozic paroma
    sprzetami ale na ich utrzymanie nie byloby mnie stac. Poszukaj na jakim
    forum audi.

  • 15. Data: 2015-02-27 08:36:27
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Zapomniałem dodac, mi pali po miescie ok 17 litrów, udało wam sie zejsc

    Zagazuj ;)

    > ponizej? , na trasie 9-10 l - przy jezdzie ok 160 km/h - wiec tutaj super

    Mozesz przelaczac na benzyne jak super :)

  • 16. Data: 2015-02-27 11:45:49
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-02-27 08:16, MarekP wrote:
    > Zapomniałem dodac, mi pali po miescie ok 17 litrów, udało wam sie zejsc
    > ponizej? , na trasie 9-10 l - przy jezdzie ok 160 km/h - wiec tutaj super

    porównaj na spritmonitor.de
    http://www.spritmonitor.de/en/overview/3-Audi/21-A4.
    html?fueltype=2&power_s=400&exactmodel=s4&powerunit=
    2

    Za mało popularny model, by pytać się na ogólnodostępnych grupach.

  • 17. Data: 2015-02-27 13:23:02
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-02-27 o 08:16, MarekP pisze:
    > Zapomniałem dodac, mi pali po miescie ok 17 litrów, udało wam sie zejsc
    > ponizej? , na trasie 9-10 l - przy jezdzie ok 160 km/h - wiec tutaj super

    to takie samochody kupuje się po to żeby cieszyć się z niskiego
    spalania? bo mi się wydaje że większość jednak kupuje takie auto i but w
    podłogę - więc nie cieszy się zejściem poniżej normy
    Sam mam auto które potrafi spalić 6/100, a mi pali 9/100, mniej rzadko
    mi schodzi. drugie auto nie wiem ile pali minimalnie, na trasie 1000km
    wzięło 8/100 przy prędkościach do 160km/h, ale na co dzień rzadko zejdę
    poniżej 12/100 - nawet poza miastem (ale na autostradzie często jadę 200/h)

    Łukasz

  • 18. Data: 2015-03-08 05:40:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "dddddddd" <f...@e...com> wrote in message
    > to takie samochody kupuje się po to żeby cieszyć się z niskiego spalania?
    > bo mi się wydaje że większość jednak kupuje takie auto
    > i but w podłogę - więc nie cieszy się zejściem poniżej normy

    O to mi właśnie chodzi: wniosek? nie stać go i przezywa ile to paliwa spala.
    A trzeba było kupić Matiza ;-)

  • 19. Data: 2015-03-08 13:01:17
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-02-27 o 13:23, dddddddd pisze:
> [...]
    > wzięło 8/100 przy prędkościach do 160km/h, ale na co dzień rzadko
    > zejdę poniżej 12/100 - nawet poza miastem (ale na autostradzie często

    Jak sprzedałem Alfę 156 2.4JTD, to kupiec dzwonił co ściemniałem ze
    spalaniem, jak mu 5,5 niecałe w trasie wyszło.
    Przez 4 lata miałem 7,5/100 w trasie i w mieście bez różnicy. Nie
    chciało być mniej. Ale jaka radość z jazdy :)

    --
    Irokez