  • 1. Data: 2011-05-13 17:20:15
    Temat: ilu jest programistow na swiecie?
    Od: " " <f...@g...pl>

    kiedys juz to pytanie nawet chyba sie przewinelo bez odpowiedzi
    - a to ciekawa kwestia; czy ktos ma pojecie ilu jest programistow
    na swiecie - oszacowac chyba powino sie jakos dac (na pewno jest ich
    sporo); ilu moze byc programistow w polsce - ze sto tysiecy moze?
    na swiecie? kilka milionow?

  • 2. Data: 2011-05-13 18:09:44
    Temat: Re: ilu jest programistow na swiecie?
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Fri, 13 May 2011 17:20:15 +0000 (UTC), f...@g...pl napisał(a):

> [...]
    > na swiecie - oszacowac chyba powino sie jakos dac (na pewno jest ich
    > sporo); ilu moze byc programistow w polsce - ze sto tysiecy moze?

    zdefiniuj pojecie: programista

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 3. Data: 2011-05-13 18:24:32
    Od: " " <f...@g...pl>

    Norbert <n...@r...no> napisał(a):

    > Dnia Fri, 13 May 2011 17:20:15 +0000 (UTC), f...@g...pl napisał
    (a):

    > zdefiniuj pojecie: programista

    np ktos kto zajmowal sie programowaniem dosyc systematycznie dluzej
    niz pare miesiecy czy rok

  • 4. Data: 2011-05-13 22:22:14
    Od: "Sasquatch" <s...@q...pl>

    Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na swiecie - oszacowac chyba powino sie jakos dac (na pewno jest ich
    > sporo); ilu moze byc programistow w polsce - ze sto tysiecy moze?

    Mysle, ze w chuj.

    Pozdrawiam,
    Sasquatch.

  • 5. Data: 2011-05-14 03:01:54
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 14 May 2011 00:22:14 +0200, Sasquatch napisał(a):

    > Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mysle, ze w chuj.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Sasquatch.

    Mysle, ze raczej od zajebania;)

  • 6. Data: 2011-05-14 08:00:09
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2011-05-14 05:01, Jacek pisze:

    > Mysle, ze raczej od zajebania;)

    Musicie mówić jak za przeproszeniem programiści?

  • 7. Data: 2011-05-14 09:49:28
    Od: "R.M.M" <r...@o...pl>

    W dniu 2011-05-13 20:09, Norbert pisze:

    > zdefiniuj pojecie: programista

    programista, to taki informatyk, nie?;)

    --
    Pozdrawiam,
    R.M.M

  • 8. Data: 2011-05-14 12:15:54
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-05-14 10:00, Jacek Czerwinski pisze:

    > Musicie mówić jak za przeproszeniem programiści?

    "Kląć jak szewc" chyba nieaktualne, głównie z powodu coraz mniejszej
    liczby szewców. Słyszałem też "szewcki poniedziałek" (czyli kac po
    weekendzie). Z obserwacji wychodzi mi, że rzemiosło przeniosło się
    z robienia butów na robienie oprogramowania...

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 9. Data: 2011-05-14 13:25:06
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 14 May 2011 14:15:54 +0200, Paweł Kierski napisał(a):

> [...]
    > weekendzie). Z obserwacji wychodzi mi, że rzemiosło przeniosło się
    > z robienia butów na robienie oprogramowania...

    Tak, czy siak branza podobna, bo chodzi o to, zeby chodzilo...
    I program i buty;)

    P.S. Nie czepaijcie sie, ze program ma dzialac, a nie chodzic, bo
    kiedykolwiek ktos mi mowi, ze program nie chodzi, to mowie, ze nie ma
    chodzic, a dzialac;)

  • 10. Data: 2011-05-14 15:32:51
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Sat, 14 May 2011 11:49:28 +0200, "R.M.M" <r...@o...pl> wrote:

    >programista, to taki informatyk, nie?;)

    "Zatrudnimy informatyka zakladowego. Wymagane umiejetnosci: wymiana
    toneru..."

    A.L.