  • 1. Data: 2010-02-17 15:53:04
    Temat: interkom
    Od: dekoder <w...@w...pl>

    Witam
    potrzebuję zrealizować połączenie wewnętrzne przewodowe dla czterech
    pomieszczeń.
    powinno być dwukierunkowe, przy czym podczas rozmowy dwóch abonentów nie
    powinien pracować trzeci i czwarty aparat tzn. głośnik jak i mikrofon
    powinien milczeć.
    zestaw umożliwiałby dowolne komunikowanie się pomiędzy wszystkimi
    użytkownikami w dwóch kierunkach na równych prawach

    z góry dziękuję za podpowiedzi, wszystkie które znalazłem to kasowe bądź
    motocyklowe a nawet jeden lotniczy.

  • 2. Data: 2010-02-17 17:15:03
    Temat: Re: interkom
    Od: "Rafał" <r...@o...pl>

    Użytkownik "dekoder" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > użytkownikami w dwóch kierunkach na równych prawach
    >
    > z góry dziękuję za podpowiedzi, wszystkie które znalazłem to kasowe bądź

    Centralkę telefoniczną bierzesz pod uwagę?

  • 3. Data: 2010-02-17 17:47:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 16:53:04 +0100, dekoder napisał(a):

    > z góry dziękuję za podpowiedzi

    Są domofony. Instalacje mogą być wielo lub jednoprzewodowe. Wywołanie i
    rozmowa każdy z każdym plus obsługa bramofonu. Ale IMO mała centralka
    telef. plus kilka aparatów jest alternatywą do wzięcia pod uwagę. Masz to
    co w przypadku domofonów (włącznie z obsługą bramofonu) plus możliwość
    współpracy z siecią telef.
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2010-02-17 18:18:19
    Od: dekoder <w...@w...pl>

    Rafał pisze:

    > Centralkę telefoniczną bierzesz pod uwagę?

    tak, tylko musiałaby być odporna na negatywne działanie czynnika
    ludzkiego ...

    Jacek pisze:
> [...]
    > telef. plus kilka aparatów jest alternatywą do wzięcia pod uwagę. Masz to
    > co w przypadku domofonów (włącznie z obsługą bramofonu) plus możliwość

    może macie jakieś ciekawe propozycje, oczywiście sprawdzonych w boju na
    polu walki takiej z orderem za sprawność ... ?

    czyli funkcja interkomu każdy z każdym plus domofon/bramofon ...

  • 5. Data: 2010-02-17 18:24:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 19:18:19 +0100, dekoder napisał(a):

    > może macie jakieś ciekawe propozycje, oczywiście sprawdzonych w boju na
    > polu walki takiej z orderem za sprawność ... ?

    Nie podpowiem ci konkretów bo wyszedłem z tematu ładnych parę lat temu. Ale
    wpisz coś w gógle, na pewno będzie skutek. Wybierz coś polskiej produkcji,
    o liczbie linii lokalnych ok. 10, co najmniej jednej linii miejskiej i z
    obsługą bramofonu. Dobrze by było jakby była możliwość konfiguracji przez
    komputer.
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2010-02-17 18:34:54
    Od: dekoder <w...@w...pl>

    W dniu 17.02.2010 19:24, Jacek Maciejewski pisze:

> [...]
    > obsługą bramofonu. Dobrze by było jakby była możliwość konfiguracji przez

    czy coś takiego:
    http://www.allegro.pl/item922756218_centrala_telefon
    iczna_classic_12_mini_platan_2_6.html
    sprawdzi się w boju ?

  • 7. Data: 2010-02-18 07:02:01
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    dekoder pisze:

    > czy coś takiego:
    > http://www.allegro.pl/item922756218_centrala_telefon
    iczna_classic_12_mini_platan_2_6.html
    > sprawdzi się w boju ?

    Do tego co przedstawiłeś w pierwszym wątku aż za dobre.

  • 8. Data: 2010-02-18 08:04:11
    Od: dekoder <w...@w...pl>

    iczna_classic_12_mini_platan_2_6.html sprawdzi się w boju ?

    > Do tego co przedstawiłeś w pierwszym wątku aż za dobre.

    ok wielkie dzięki