  • 1. Data: 2010-02-17 15:27:10
    Temat: Prośba o pomoc w identyfikacji elementu.
    Od: Krzysztof Sikorski <k...@...piwnicy>

    Witam grupę.

    Znajomy poprosił mnie o pomoc w zdobyciu mikroprzełączników używanych w
    monitorze.
    Po kilku latach eksploatacji przestały kontaktować, w znanych mi
    sklepach w Poznaniu do których go wysłałem nie mieli takich.

    Zdjęcia włączników są pod adresami

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/639bd1cb6bce8060
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b02c7782888ad041
    .html

    Czy któryś z kolegów mógłby posłużyć radą jaki to typ przełącznika
    i gdzie można go kupić (może być wysyłkowo )?

    Krzysztof