  • 1. Data: 2009-03-19 12:05:04
    Temat: Czy w Erze jest jakiś bezpłatny numer do sprawdzania salda?
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Czy w Erze jest dla abonamentowców jakiś bezpłatny numer do sprawdzania ile
    jeszcze pozostało nam tzw. "bezpłatnych minut", coś jak w Orange *200 ?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-03-19 12:08:13
    Od: BOULI <w...@w...pl>

    MariuszM pisze:
    > Czy w Erze jest dla abonamentowców jakiś bezpłatny numer do sprawdzania
    > ile jeszcze pozostało nam tzw. "bezpłatnych minut", coś jak w Orange *200 ?

    nie ma,

    602963 w/g cennika

    badz darmo na www przez iBOA.

  • 3. Data: 2009-03-19 12:27:07
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > nie ma,
    >
    > 602963 w/g cennika
    >
    > badz darmo na www przez iBOA.

    To są jednak badziewiaki.
    Przez internet można sobie podejrzeć, ale tylko spis połączeń i trzeba
    samemu sobie podliczać minuty, dziękuję bardzo za taką usługę.
    Robią to celowo, ale wychodzą na tym jak Zabłocki na mydle. Dla mnie jest to
    kolejny argument, żeby się z nimi pożegnać.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 4. Data: 2009-03-19 13:41:13
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    W telefonie możesz sprawdzić ile juz przegadałes. Jedyna niedogodność to
    taka ze trzeba z nowym okresem rozliczeniowym wyzerować te dane.

  • 5. Data: 2009-03-19 13:54:35
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    >W telefonie możesz sprawdzić ile juz przegadałes. Jedyna niedogodność to
    >taka ze trzeba z nowym okresem rozliczeniowym wyzerować te dane.

    Tak? To jak rozpoznać które minuty w rejestrze pochodzą z 1000 minut do Ery
    i na stacjonarne i są wydzwaniane ze "strefy", ile minut z minut
    weekendowych, a ile z minut abonamentowych? Jak mi znajdziesz aplikacje
    która potrafi rozpoznać czy dzwonię właśnie ze strefy i czy numer na który
    dzwonię jest akurat w Erze to i tak nie przekonasz mnie, ze nie powinien tej
    usługi udostępniać za darmo operator. Wybór jest prosty, konkurencja to ma.
    Czyli jak to było?
    Takie rzeczy to tylko nie w Erze.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 6. Data: 2009-03-20 12:32:00
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    MariuszM pisze:
> [...]
    > Robią to celowo, ale wychodzą na tym jak Zabłocki na mydle. Dla mnie
    > jest to kolejny argument, żeby się z nimi pożegnać.

    W Plusie też tak jest, co mnie wnerwiło niesamowicie. Płacę za to, że
    sprawdzam saldo!! Myślałem, że każdy operator stosuje tą zasadę, ale
    widzę, że Orange wyróżnia się tu na plus. Oczywiście w E-BOK można za
    darmo, ale to najpierw trzeba się zalogować, przewertować parę zakładek
    itd. Jednak pre-paidy są uczciwszym rozwiązaniem.
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 7. Data: 2009-03-27 14:24:55
    Od: "amir" <d...@o...pl>

    >W telefonie możesz sprawdzić ile juz przegadałes. Jedyna niedogodność to
    > taka ze trzeba z nowym okresem rozliczeniowym wyzerować te dane.

    dokładnie tak sobie poradzilem z tą niedogodnością

  • 8. Data: 2009-03-27 14:26:15
    Od: "amir" <d...@o...pl>

> [...]
    > dzwonię jest akurat w Erze to i tak nie przekonasz mnie, ze nie powinien
    > tej usługi udostępniać za darmo operator. Wybór jest prosty, konkurencja

    a to masz pecha :)

    ja mam 170min za 50zł brutto

    i nie mam bonudow, chociaz chcialem, ale w zwiazku z tym, ze nie panowałbym
    na tym
    zrezygnowalem i dodatkowo mam VoIP-a, to jedyna metoda kontrolingu

    niestety era robi to celowo

  • 9. Data: 2009-03-27 17:35:13
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "amir" napisał:

    > to jedyna metoda kontrolingu

    Metoda czego?! ;->
    Bo powiało grozą...

    JoteR

  • 10. Data: 2009-03-28 09:17:24
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com>

    JoteR pisze:

    > Metoda czego?! ;->
    > Bo powiało grozą...

    tak jak w tym dowcipie :
    - dzien dobry, chcialbym kupic episkopat
    - chyba epidiaskop ?
    - prosze mnie nie poprawiac, w szkole bylem prymasem !

    W.